Chiudi annunziu

A bona nutizia per Samsung ùn pare micca finisce oghje. Dopu avè annunziatu vendite record in u terzu trimestre di questu annu, a ditta analista Counterpoint Research hà ghjuntu cù a nutizia chì u giant tech hè diventatu u numeru unu smartphone in India à a spesa di Xiaomi. Tuttavia, un rapportu da una altra sucietà, Canalys, hà dichjaratu uni pochi ghjorni fà chì Samsung resta seconda quì.

Sicondu l'ultimu rapportu di Counterpoint Research, Samsung hà vistu una crescita annu di 32% in u penultimu quartu di l'annu in u mercatu indianu è hè avà u capu quì cun una quota di mercatu di 24 per centu. Appena daretu hè u giant cinese di smartphone Xiaomi cù una quota di 23%.

Sicondu u rapportu, Samsung era u più veloce per affruntà a situazione purtata da a pandemia di coronavirus. Si dice chì parechji fatturi anu cuntribuitu à a so dominanza di u mercatu indianu di novu dopu à dui anni, cumpresa una gestione efficiente di a catena di supply, a liberazione di boni mudelli di gamma media o un focusu nantu à a vendita in linea. Samsung pare ancu avè apprufittatu di l'attuale sentimentu anti-Cina in u paese, chì hà suscitatu disputi di cunfini trà i giganti asiatichi.

U terzu più grande fabricatore di smartphones in u sicondu mercatu più grande cun elli era Vivo, chì "bite off" una parte di 16%, è i primi "cinque" cumpagnie Realme è OPPO cumpletu cù azzioni di 15 è 10%, rispettivamente. XNUMX%.

Sicondu u rapportu di Canalys, u ranking era cusì: u primu Xiaomi cù una parte di 26,1 per centu, u sicondu Samsung cù u 20,4 per centu, u terzu Vivo cù u 17,6 per centu, u quartu postu cù u 17,4 per centu hè statu pigliatu da Realme è a quinta pusizione. era OPPO cù una parte di 12,1 per centu.

U più lettu d'oghje

.