Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Shopping frenesia in forma di vaghjimu Black Friday o Black Friday se vulete torna a piena velocità su Alza. Da avà - vale à dì da u venneri 30 d'ottobre à 9 ore di sera - pudete cumprà millaie di prudutti diffirenti cù sconti maiò o più chjuchi nantu à Alza finu à dumenica 00 di nuvembre (finu à 1:23). Ma attenti, cum'è tradiziunale u casu, a so offerta hè limitata in numeru è ùn hè di solitu micca rifornita dopu à esce. Dunque, di sicuru, ùn aspettate micca per fà e vostre compra.

Sfortunatamente, i sconti ùn sò micca applicati sta volta Apple prudutti, ma sempre vale a pena. Applicà à un gran numaru di prudutti diffirenti in l'offerta Alza, guidata da l'elettronica, trà quale truverete ancu una gamma sana di accessori chì ponu esse utilizati cù iPhones, iPads, Mac è altri iToys. Di sicuru, ci sò sconti classici nantu à l'elettronica bianca, parlanti, televisioni, cumpunenti di l'urdinatore è assai altri gadgets. In quantu à a quantità di sconti, sò veramente monstruosi per certi prudutti è saria quasi un peccatu per ùn aduprà. U trenta percentu di caduta di prezzu (è più) ùn sò micca eccezzioni ancu sta volta.

Allora s'è vo avete voglia di shopping è à u stessu tempu site un fan di grandi sconti, approfittate definitivamente di l'offerta Alza fighjate. Hè sicuramente vale a pena. In ogni casu, cum'è sempre. Vulemu rimarcà una volta di più chì u magazzinu di Alza ùn hè per nulla illimitatu è una volta esauritu, ùn puderete più gode di e merchenzie à prezzi promozionali.

U più lettu d'oghje

.