Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: U telefunu di criptografia TAG T1 usa un sistema operatore altamente mudificatu è persunalizatu basatu nantu à a piattaforma Android 8.1. A so sicurità limita in modu cumpletu i vettori di attaccu è furnisce funzioni di sicurezza estensive. U cuntrollu hè faciule. Stu telefuninu super smart usa un standard criptograficu forte chì guarantisci a prutezzione massima, vale à dì unbreakable. I punti culminanti includenu ancu u bloccu di locu è intercettazione, u telefunu permette di sguassà a memoria remota, prutegge e dati da i scaricamenti, è pò sguassà automaticamente u cuntenutu criptatu da u almacenamentu quandu a manipulazione hè tentata. U telefunu è u so sistema, u almacenamentu è l'applicazioni sò prutetti da una tripla password. L'integrità di u sistema hè verificata à l'iniziu. U telefunu cù un display di 5,5-inch hà un processore quad-core 1,3GHz è 3GB di RAM. A camera frontale hà una risoluzione di 13 MPx, a posteriore 5 MPx. A memoria interna offre 32 GB. TAG T1 hè un strumentu di cumunicazione efficace per l'imprese è tutti quelli chì apprezzanu a so privacy.

TAG T1

"Usà un smartphone regulare per scopi di travagliu hè cunvenutu da una banda, ma da l'altra banda, hè assuciatu cù un grande risicu. U cuntenutu di e chjama pò esse facilmente interceptatu è monitoratu. Cusì i dati sensibili almacenati in u telefunu ",spiega Damian Teichert, Marketing manager di SpyShop24.cz per a Repubblica Ceca, è aghjusta: "A sicurità di u telefunu TAG T1 hè pensata per impedisce l'intercepzione di cumunicazioni, assicurà u bluccatu di software maliziusi, impedisce u seguimentu di l'utilizatori è assicurà a sicurità di tutti i dati è l'infurmazioni in u casu di perdita di u dispusitivu ".

Tutta a cumunicazione hè criptata end-to-end à u livellu di u dispositivu finale via u telefunu TAG T1, hè trasmessa utilizendu canali indecifrabili à u dispusitivu di destinazione è pò esse lettu solu da un destinatariu autorizatu. U chat è e chjama criptate utilizanu Off-the-Record Messaging (OTR) è protokolli criptografici OMEMO per trattà a cumunicazione diretta è i chats di gruppu utilizendu l'algoritmu AES256. U protocolu d'accordu di chjave ZRTP hè utilizatu per criptà e chjama di voce è video (inclusi i gruppi).

Un altru vantaghju di u telefuninu TAG T1 hè un cliente di email criptatu cumpletamente sicuru. Aduprà una implementazione mejorata di u protocolu PGP utilizendu chjave 4096-bit. Sta cumunicazione hè unbreakable da l'urdinatori d'oghje.

TAG T1 offre parechji strati di sicurità contru à estrazione di fugliali da u dispusitivu. A memoria sana hè criptata cù algoritmi assai forti, a lettura hè praticamenti impussibile. Inoltre, tutte e basa di dati sò criptate cù una password forte. Ingressu una password incorrecta parechje volte pruvucarà i dati per esse sguassati automaticamente. In più, dati pò esse sguassati remotely.

Per prevene u risicu di u seguimentu di u dispositivu da l'applicazioni maliziusi, u telefunu di criptografia ùn hà micca accessu à i servizii di Google. In u risultatu, i dati ùn sò micca spartuti trà l'applicazioni, chì facenu impussibile à altri prugrammi di utilizà miccanismi di minazione di dati.

U telefunu di crittografia TAG T1 offre trè modi di travagliu:

Modu sicuru: assicura u stabilimentu di cumunicazione sicura trà l'utilizatori è a prutezzione di e dati sensittivi, permette l'accessu à u chat criptatu, telefonate, e-mail è almacenamentu di dati sicuru. Tutti i dati trasmessi sò criptati end-to-end utilizendu algoritmi di criptografia assai forti chì facenu impussibile di cracke in un tempu raghjone ancu cù supercomputer; u gestore di password integratu assicura u so almacenamentu è un sistema d'aiutu convenientu.

TAG T1

Modu d'emergenza (Centru d'emergenza): furnisce un accessu immediatu à a funzione di prutezzione di dati - eliminazione immediata di tuttu u almacenamentu o passa in modu anonimu

Modu anonimu: in certi circustanze, hè impurtante di ammuccià u fattu chì un dispositivu di criptografia hè utilizatu, cusì in modu anonimu u dispusitivu si maschera cum'è un standard. Android cù applicazioni cumuni cum'è WhatsApp o Instagram. Stu modu ùn attrae l'attenzione di l'altri populi.

U telefunu di criptografia TAG T1 hè introduttu à u mercatu cecu in nome di a cumpagnia TAG Consultation Spyshop24.cz. U telefunu TAG T1 cù a so propria carta SIM garantisce una cumunicazione sicura, libera è oculata in più di 180 paesi. L'utilizatore hè completamente anonimatu. L'usu di u telefunu à l'esteru ùn hè micca ligatu à i carichi di roaming. L'absenza di cuntratti o iscrizzione cù un operatore lucale significa chì l'utilizatore ùn hè micca cunnessu à u telefunu o à a carta SIM in ogni modu.

Prezzu è dispunibilità

Telefuninu di crittografia TAG T1 furnisce a tenda in linea Spyshop24.cz à u mercatu cecu è hè dispunibule cù una licenza per 3, 6 o 12 mesi. Dopu chì a licenza scade, pò esse allargata per altri 1, 3, 6 o 12 mesi. U prezzu principia da CZK 21 per un telefunu T612 chì include una licenza di 1 mesi.

U più lettu d'oghje

.