Chiudi annunziu

Probabilmente ùn ci hè micca disputa chì l'intelligenza artificiale è l'apprendimentu di machine sò alcune di e tecnulugia più impurtanti per ogni cumpagnia di tecnulugia oghje. Samsung hà migliuratu continuamente e so tecnulugia AI per l'ultimi anni, però, in questa zona hè sempre daretu à cumpagnie cum'è Apple, Google o Amazon sò in ritardu. Avà, u giant sudcoreanu hà annunziatu ch'ellu hà assuciatu cù una ditta IT domestica per migliurà a so tecnulugia NEON AI.

A filiale di Samsung Samsung Technology and Advanced Research Labs (STAR ​​​​Labs) hà firmatu un memorandum d'intesa cù a ditta IT sudcoreana CJ OliveNetworks per creà algoritmi "umani" per e tecnulugia AI. I partenarii pensanu à creà un "influencer" in u mondu virtuale chì pò esse usatu in diversi tipi di media. À u principiu di l'annu, Samsung hà introduttu a tecnulugia NEON, un chatbot AI in forma di umanu virtuale. U software chì guida NEON hè CORE R3, chì hè statu sviluppatu da STAR Labs.

Samsung hà intenzione di migliurà NEON è aduprà sta tecnulugia in diversi campi, cumprese l'educazione, i media o u retail. Per esempiu, NEON pò esse un ancore di notizia, un maestru o una guida di shopping, secondu l'implementazione è i bisogni di u cliente. In u futuru, a tecnulugia serà offerta in dui mudelli di cummerciale - NEON Content Creation è NEON WorkForce.

Star Labs, chì hè guidatu da l'informaticu Pranav Mistry, hè ancu previstu di associà cù una altra sucietà domestica - sta volta una finanziaria - in un futuru vicinu, ancu chì Samsung ùn hà micca divulgatu u so nome.

U più lettu d'oghje

.