Chiudi annunziu

Samsung face bè in quasi tutti i so segmenti di cummerciale maiò. Ieri, hà annunziatu ch'ellu avia rializatu vendite record in u terzu trimestre di questu annu, secondu una cumpagnia di analista, hè diventatu u numeru unu smartphone in u mercatu indianu dopu à dui anni, è i mudelli di a serie. Galaxy I S20s eranu i telefoni smartphones 5G più venduti in a prima mità di l'annu. Avà, a nutizia hà culpitu l'onda chì u giant tech hè diventatu u numeru glubale dui in u mercatu di tablette in u penultimu trimestre.

Sicondu un rapportu di IDK (International Data Corporation), Samsung hà speditu 9,4 milioni di tablette à u mercatu globale in u terzu trimestre è hà pigliatu una quota di 19,8%. Questu hè un aumentu di 89% annu à l'annu, di granu u più altu di qualsiasi fabricatore superiore.

Era u numeru unu in u mercatu Apple, chì hà speditu 13,9 milioni di pasticchi è hà avutu una quota di mercatu di 29,2%. Hà registratu una crescita annu di 17,4%. A terza pusizioni hè stata occupata da Amazon, chì hà mandatu 5,4 milioni di tablette à i magazzini è a so parte era 11,4%. Era l'unicu unu di i pruduttori di punta à rapportà una diminuzione annu di 1,2%. Hè a so spesa chì Samsung hè diventatu u numeru dui in u mercatu.

In quartu postu hè vinutu Huawei, chì hà furnitu 4,9 milioni di tablette à u mercatu è a so parte era 10,2%. Hè cresciutu di 32,9% annu à l'annu. I primi cinque sò arrotondati da Lenovo cù 4,1 milioni di tablette consegnate è una parte di 8,6%, mentre chì a so crescita annu à l'annu era di 3,1%.

In l'ultimi mesi, Samsung hà lanciatu una quantità di novi prudutti nantu à u mercatu di tablette, cumprese mudelli di punta Galaxy Tab S7 è Galaxy Tab S7+. Mudellu Galaxy A Tab S7 + 5G hè diventata a prima tableta di u mondu cù supportu per e rete 5G.

U più lettu d'oghje

.