Chiudi annunziu

U blog olandese Let's Go Digital hà sappiutu rintracciarà un brevettu chì suggerisce chì u stylus S Pen puderia apparisce in i telefoni pieghevoli di a serie. Galaxy Piegà. Questu cunfirmà a scuperta speculazioni recenti, chì parlava di u listessu fattu. A patente data d'aprile di questu annu è i disegni ùn mostranu micca un mudellu di telefunu specificu - hè un colpu di utilizà u stylus cù qualsiasi telefunu plegable.

Ancu prima di entre Galaxy Da u Fold 2 à u mercatu, hè stata speculata chì u mudellu digià liberatu offre a cumpatibilità S Pen. Chì ùn hè micca successu à a fine, forse perchè Samsung hà decisu di cambià a tecnulugia chì usa in relazione à u stylus. Mentre, per esempiu, nantu à tali Galaxy Note 20's stylus funziona grazia à a risonanza elettromagnetica (EMR), sicondu i rumuri chì circundanu u Fold 3, u S Pen puderia esse alimentatu da a più precisa, ma più caru, AES (tecnologia elettrostatica attiva).

In ogni casu, a dumanda di patente chì Samsung hà presentatu in Aprile cita solu a tecnulugia EMR più antica. Avà avemu da sceglie quale hè più prubabile - s'ellu duvemu crede in a patente, o s'ellu per casu Samsung ùn hà micca decisu di utilizà tecnulugii più sofisticati in u cursu di parechji mesi. In vista di a tendenza di u giant coreanu à innuvà, mi piacerebbe apostà nantu à a seconda opzione. Per aghjunghje a cumpatibilità cù u stylus, però, Samsung hà sempre da capisce un modu per aumentà a durabilità di i so display flexible per pudè incorpore u digitalizzatore necessariu per u stylus per funziunà bè.

U più lettu d'oghje

.