Chiudi annunziu

A nova interfaccia d'utilizatore One UI 2.5 di Samsung hà debuttatu in Aostu nantu à i novi telefoni di a serie di punta Galaxy Nota 20 è si sparghje gradualmente à altri dispositi attraversu l'aghjurnamenti di u software. Avà, u giant tecnulugicu hà - un pocu sorprendentemente - hà cuminciatu à liberà in un smartphone Galaxy A70. Sorprendentemente perchè ùn hà micca vistu a luce di u ghjornu in troppu mercati fora di l'India.

Ultima aghjurnazione per Galaxy L'A70s hè marcatu A707FDDU3BTH4, hè intornu à 1,6GB, è include u patch di sicurezza d'ottobre. A liberazione di sta aghjurnazione pò indicà chì i telefoni riceveranu ancu in un futuru vicinu Galaxy A50, Galaxy A50 è Galaxy A70.

In ogni casu, l'esperienza d'utilizatore cù a superstruttura ùn serà micca per u pruprietariu Galaxy L'A70s hè esattamente u listessu cum'è l'ultimi flagships di Samsung, postu chì a versione per stu telefunu ùn manca di alcune funzioni, cum'è u cuntrollu di a velocità di l'otturatore in modalità Pro in l'app camera.

In ogni casu, l'aghjurnamentu deve include a maiò parte di e migliure chì One UI 2.5 porta, cum'è novi strumenti per u monitoraghju di e cunnessione Wi-Fi, novi funzioni di l'app Samsung Keyboard (in particulare YouTube search and splitting the keyboard in modu paisaghju), supportu per Bitmoji. stickers sempre nantu à a visualizazione o l'opzione di mandà un missaghju SOS cù u locu di u telefunu à un cuntattu sceltu ogni 30 minuti per 24 ore.

À u mumentu, l'utilizatori in India ricevenu l'aghjurnamentu, duverebbe andà in altri mercati in i ghjorni à vene.

U più lettu d'oghje

.