Chiudi annunziu

Durante u lanciu di novi flagships Galaxy Nota 20 a Galaxy Nota 20 Ultra Samsung hà introduttu una nova funzione chjamata SmartThings Find, chì permette à l'utilizatori di truvà rapidamente diversi dispositi di a serie attraversu l'app. Galaxy. Pò ancu truvà i dispositi quandu sò offline. Oghje, hà lanciatu ufficialmente a funzione, chì face parte di l'app SmartThings.

SmartThings Find travaglia nantu à i dispositi Galaxy, chì corre Androidper 8 è dopu. Utilizà e tecnulugia Bluetooth LE (Low Energy) è UWB (Ultra-Wideband) per aiutà l'utilizatori à localizà smartphones, tablette, smartwatches è cuffie selezziunati cù suonerie. Dopu avè passatu un prucessu di registrazione rapidu, l'utilizatore serà ancu capace di localizà u telefuninu individuale quandu manca, utilizendu una funzione di realtà aumentata chì li permette di truvà a locu esatta di u dispositivu persu attraversu u visore di a camera è u stratu di mappa.

Samsung prepara novi telefoni flessibili è telefuni assequibili cù supportu 2021G per 5

Ancu quandu u dispusitivu hè offline, l'utilizatore pò un altru utilizatore di u dispusitivu Galaxy, ch'ellu avia sceltu prima, per fà truvà u so dispusitivu persu. Una volta chì u dispusitivu hè stata offline per 30 minuti, hà da cumincià à trasmette un signale Bluetooth di bassa energia à i dispositi vicini. Appena un utilizatore informa chì u so dispusitivu hè mancatu via a funzione SmartThings Find, Samsung l'includerà in a so basa di dati. I dispusitivi selezziunati da l'utilizatori ponu tandu truvà i dispositi scurdati.

SmartThings Find funziona ancu megliu nantu à i dispositi chì anu funziunalità UWB. Samsung hà ancu pensatu di espansione a funziunalità di a prima funzione mintuvata per include a ricerca di tag di seguimentu. Questi pendenti ponu esse attaccati à l'uggetti preferiti di l'utilizatori, micca solu à i dispositi Galaxy.

U più lettu d'oghje

.