Chiudi annunziu

Samsung Electronics hà celebratu oghje u so cinquantunesimo anniversariu, ma ùn ci era micca grandi celebrazioni pubbliche, è a commemorazione di a fundazione di a cumpagnia hè stata piuttostu tranquilla. U vicepresidentu di a cumpagnia, Lee Jae-yong, u figliolu più temutu di u presidente recentemente mortu Lee Kun-hee, ùn hè micca apparsu à e celebrazioni.

A celebrazione stessu hè accadutu in a sede di a cumpagnia in Suwon, Pruvincia di Gyeonggi, è hè statu u primu avvenimentu corporativu maiò da a morte di Lee Kun-hee. U vicepresidentu Kim Ki-nam, chì supervisa l'affari di i semiconduttori di Samsung, hà fattu un discorsu in u quale hà renditu tributu à Kun-hee è hà evidenziatu u so legatu. Frà altre cose, Kim Ki-nam hà dettu in u so discorsu chì unu di i scopi di a cumpagnia hè di trasfurmà in un innovatore di punta cù una mentalità innovativa è a capacità di affruntà e sfide radicate. Hà aghjustatu ancu chì a morte di u presidente di a cumpagnia hè stata una grande disgrazia per tutti l'impiegati. Altri temi chì Ki-nam hà citatu in u so discorsu includenu a responsabilità suciale cù l'adopru di una cultura corporativa basata nantu à a fiducia è u rispettu mutuale. Circa 100 assistenti, cumpresi i CEO Koh Dong-jin è Kim Hyun-suk, anu vistu un video chì riassume i successi di a cumpagnia quist'annu, cumprese l'aiutu à e cumpagnie di medie dimensioni à custruisce picculi fabbriche di maschere facciali è registrà un altu redditu per u terzu trimestre.

Quandu a celebrazione di l'anniversariu di a cumpagnia hè stata l'annu passatu, u vicepresidentu Lee Jae-yong hà lasciatu un missaghju à i assistenti in u quale hà delineatu a so visione per una sucetà di successu di u seculu, è in u so discorsu hà ancu focu annantu à u so desideriu di sviluppà a tecnulugia in una manera chì arricchisce a vita di e persone è ancu un benefiziu per l'umanità è a sucetà. "U modu per esse u megliu in u mondu hè di sparte è cresce, manu in manu," hà dettu tandu. In ogni casu, ellu stessu hà participatu à a celebrazione di a fundazione di a cumpagnia per l'ultima volta in 2017. Sicondu certi fonti, ùn vole micca vede in publicu in cunnessione cù u scandalu di corruzzione.

U più lettu d'oghje

.