Chiudi annunziu

A ricerca di u megliu rapportu pussibule di prezzu è prestazione, o piuttostu a qualità di l'imaghjini in u casu di i televisori, piglià una dimensione completamente nova in l'anni dopu cù l'espansione di a tecnulugia Mini-LED. Prumette di equipà i televisori di u futuru cù una maghjina di alta qualità à un prezzu favurevule. Ancu se uni pochi di pezzi cù sta tecnulugia sò digià statu dimustratu nantu à u nostru mercatu, l'implicazione di Samsung in battaglie cummerciale probabilmente significherà a so espansione più massiva è un guant lanciatu à a cumpetizione. Mini-LED supera cumplettamente a tecnulugia LED classica, contru à quale hà parechji assi in manica.

U vantaghju principali nantu à i schermi LED classici hè l'aumentu di u numeru di diodi irradianti è a riduzzione proporzionale di l'area chì illuminanu individualmente. Questu dà à i pannelli l'abilità di cuntrullà precisamente a luminosità nantu à l'area di titru di i schermi, migliurà cusì u cuntrastu è a resa generale di u culore. Mini-LED hè basatu annantu à a tecnulugia LCD storicamente usata in massa, cusì u so vantaghju supplementu hè u prezzu relativamente bassu risultatu.

I futuri TV di Samsung duveranu impressiunà cun un eccellente rapportu di prezzu è qualità di stampa. Inoltre, a tecnulugia mini-LED, grazia à u so gran numaru di diodi di illuminazione, dà à i pruduttori più libertà in a determinazione di e dimensioni di u pannellu più vantaghji per a produzzione. Duvemu aspittà i dispusitivi in ​​tutte e diagonali pussibuli è impussibili. L'annunziu di a prima TV da Samsung deve esse fattu in a prima mità di l'annu prossimu. Pensate chì Mini-LED serà a tecnulugia di l'avvene o piuttostu crede in a tecnulugia OLED più sofisticata, ma assai più caru? Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu l'articulu.

Temi: , , ,

U più lettu d'oghje

.