Chiudi annunziu

Durante a pandemia, a vendita di micca solu smartphones, ma ancu di tablette fallenu. Sembra chì parechje persone in u pianeta risolvenu novi situazioni di crisa acquistendu aiuti tecnologichi. U segmentu di tavuletta altrimenti assai immobile hà vistu un aumentu di a vendita tutale di quasi un quartu durante u terzu trimestre di l'annu. Da i 38,1 milioni di unità vendute di l'annu passatu, e vendite sò aumentate à 47,6 milioni è Samsung hà prufittatu u più. Questu ùn solu hà aumentatu a vendita di pasticchi, ma ancu un altru indicatore impurtante di successu - a quota di mercatu.

Mentre chì l'annu passatu per u listessu periodu, i pasticchi da a cumpagnia coreana cuntavanu tredeci per centu di tutti i dispusitivi vinduti, questu annu a figura hè aumentata à 19,8 per centu. E ancu s'ellu hè u principale cuncurrente di Samsung, Apple è i so iPads, anu ancu crisciutu annu in u terzu trimestre in termini di unità vendute, precisamente grazia à l'ascesa forte di u fabricatore coreanu, a parte di a cumpagnia "apple" in u mercatu hè diminuita di menu di dui per centu.

Apple altrimenti, domina cumplettamente in numeri assoluti, quandu hà sappiutu vende 13,4 milioni di pasticchi in u trimestre. I cinque pruduttori più riesciuti per u terzu trimestre sò cumpletati da Amazon in u terzu postu, Huawei in u quartu postu è Lenovo in u quintu postu. L'ultime duie cumpagnie citate anu fattu u stessu annu annu à Samsung, per un'altra banda, Amazon hà sperimentatu una ligera calata. Questu hè probabilmente ligatu à u rinviu di l'avvenimentu di scontu di Prime Day, chì a cumpagnia tradiziunale tene in settembre, ma questu annu duverebbe esse spustatu à uttrovi.

U più lettu d'oghje

.