Chiudi annunziu

U mercatu di l'accessori intelligenti sperimentarà un boom senza precedente in un futuru vicinu. Almenu hè ciò chì a cumpagnia di l'analista Canalys aspetta, secondu chì stu mercatu, chì include i dispositi purtati (orologi intelligenti è braccialetti) è cuffie cumpletamente wireless, crescerà da 32% à a fine di questu annu è da 28% l'annu prossimu.

Canalys stima chì u numeru di dispositivi portabili è cuffie senza fili sempre più populari ghjunghjeranu à 558 milioni l'annu prossimu è 2024 milioni à a fine di u 760.

Sicondu l'analisti di a cumpagnia, i dispositi purtati è l'auriculare sò stati più resistenti à a pandemia di coronavirus cà i smartphones. Si dice chì questu hè dovutu à u chjamatu paradossu o effettu di lipstick, chì dice chì i cunsumatori in situazioni di crisa compranu merchenzie più chjuche è menu caru per suddisfà a necessità di cumprà qualcosa. Durante a pandemia, assai di l'attenzione di a ghjente si concentrava nantu à l'area di salute è benessiri mentale, chì hà benefiziu marchi cum'è Xiaomi, Garmin, Fitbit o Huami.

Fighjendu a segmentazione di u mercatu, l'accessori più intelligenti sò stati venduti in l'America di u Nordu (28%), a Cina (24,2%) è l'Europa (20,1%) questu annu. Tuttavia, l'analisti stimanu chì da 2024 sta tendenza cambierà è chì l'accessori più intelligenti seranu venduti in Cina è in a regione Asia-Pacificu, chì hè oghji quartu in u ranking (l'America di u Nordu deve esse terzu).

U più lettu d'oghje

.