Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Cumprate in modu sicuru è à un scontu. Mobile Emergency furnisce una consegna veloce di ordini in tutti i so magazzini. È attualmente offre sconti tentatori nantu à una gamma sana di prudutti.

Vi purtemu una punta per u scontu di a settimana. Esce soprattuttu vantaghju avà Samsung Galaxy S20FE a S20FE 5G. U novu pruduttu hè cupartu da una prumuzione induve uttene un scontu di CZK 3 quandu scambiate u vostru vechju telefunu per un novu. In cima à questu, uttene Emergenza Mobile finu à u 20% di bonus à u prezzu di scambiu, cusì riceve ancu più soldi per u so vechju smartphone. È per suprattuttu, un voucher per sneakers Vaska Tena vale 2 CZK vi aspetta cù u vostru telefunu. Quandu compra un novu telefunu, pudete ancu aduprà installments senza un aumentu, induve ùn paghe micca una sola corona.

1520_794_Samsung-Galaxy-S20-FE_Cloud-Navy

A compra sicura hè una priorità

Tutti i magazini Mobil Emergency sò dispunibuli per voi cum'è punti di cullizzioni. L'ordini sò pronti in 30 minuti, a so consegna hè estremamente rapida è praticamente senza cuntattu. Pudete urdinà e merchenzie da u mp.cz e-shop da u cunfortu di a vostra casa, ma pudete pagà solu per elli quandu li pigliate in a filiale - in cash o per carta.

Se ùn vulete micca viaghjà à a tenda, pudete avè a merchenzie mandata à a vostra casa. Mobile Emergency offre una spedizione espressa cù u serviziu Liftago, quandu furnisce u vostru ordine in 1 ora in cità selezziunate. A consegna standard via PPL o Česká Pošta da u ghjornu di travagliu dopu hè ancu una materia di sicuru, chì uttene automaticamente gratuitamente cù ordini più di 500 CZK. Pudete truvà più infurmazione à mp.cz.

Screenshot 2020-11-04 à 16.00.42

U più lettu d'oghje

.