Chiudi annunziu

Malgradu a pandemia di coronavirus in corso, u mobile AR hit Pokémon Go da u studio Niantic hà sappiutu guadagnà più di un miliardo di dollari (circa 22,7 miliardi di corone) quist'annu. Sensor Tower hè stata cun l'infurmazioni.

In u so rapportu, Sensor Tower dichjara chì Pokémon Go hà avutu una crescita stabile di vendite dapoi u 2017, chì ancu a pandemia di covid-19 ùn hè stata capace di rallentà. U ghjocu per a realtà aumentata, chì hè stata liberata in l'estiu di u 2016, hà registratu una crescita di 11% questu annu cumparatu cù l'annu precedente, è e so vendite totali anu digià superatu 4 miliardi di dollari (circa 90,8 miliardi di corone).

U mercatu più prufittu per u ghjocu hè l'USA, induve hà guadagnatu 1,5 miliardi di dollari (circa 34 miliardi di CZK), u sicondu in l'ordine hè u paese d'origine di Pokémon Giappone cù 1,3 miliardi di dollari (circa 29,5 miliardi di corone) è a prima Germania. chjude u trio cù una grande distanza, induve a vendita hà righjuntu 238,6 milioni di dollari (circa 5,4 miliardi CZK).

Quandu si tratta di a ripartizione di i rivenuti per piattaforma, hè un vincitore abbastanza chjaru Android, più precisamente u Google Play store, chì hà generatu $ 2,2 miliardi di rivenuti, mentri l'App Store d'Apple hà generatu $ 1,9 miliardi. U successu di u tìtulu hè ancu indicatu da u fattu chì hà registratu più di un billion downloads da a so liberazione finu à l'estiu di l'annu passatu. Hè ancu da nutà chì u studiu Niantic hà publicatu aghjurnamenti in i mesi passati cù funzioni chì permettenu à i ghjucatori di gode di u ghjocu senza caminari troppu è cusì stà sicuru.

U più lettu d'oghje

.