Chiudi annunziu

L'interfaccia d'utilizatore One UI 2.5 di Samsung hà debutatu nantu à i telefoni Galaxy Nota 20, Galaxy Da Fold 2 a Galaxy Da u Flip 5G, è da tandu, Samsung hà liberatu nant'à un numeru di altri dispusitivi Galaxy. Avà ancu u famusu smartphone mid-range hà cuminciatu à riceve Galaxy M21. È questu hè solu un mesi o più dopu avè ricevutu a versione 2.1.

L'aghjurnamentu cù One UI 2.5 hè attualmente in versione per l'utilizatori in India. Hè circa 650 MB di dimensione è porta a versione di firmware M215FXXU2ATJ5. L'aghjurnamentu include u patch di sicurezza d'ottobre, chì corregge 21 sfruttamenti truvati in u software di Samsung. (Hè interessante, questu Galaxy Invece, l'M21 ùn hà micca ricevutu l'ultime patch di sicurezza - Novembre - chì u giant tecnulugicu hà iniziatu à lancià à a fini d'ottobre.)

L'aghjurnamentu cù l'ultima versione attuale di l'add-on porta, frà altre cose, supportu per a funzione di divide u teclatu in modu di paisaghju, supportu per stickers Bitmoji nantu à a visualizazione sempre, funzioni di càmera mejorate (per esempiu, a capacità per sceglie a durata di a registrazione in modalità Single Take) o a capacità di mandà à i cuntatti selezziunati ogni 30 minuti per 24 ore SOS. Inoltre, rende i lanciatori di terze parti cumpatibili cù i gesti di navigazione UI Androidin u 10

Ùn hè chjaru à questu puntu quandu l'aghjurnamentu ghjunghjerà in altri mercati. Tuttavia, pudete verificà a so dispunibilità in u modu familiar - aprendu Settings, selezziunate Software Update è clicchendu Scaricate è Installa.

U più lettu d'oghje

.