Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Semu à menu di cinque ghjorni da l'ultimu avvenimentu di scontu in forma di Black Friday à Alza, postu chì hè finitu solu dumenica, ma a so continuazione hè quì. Cum'è una settimana fà, oghje duveria ancu esse una spezia di degustazione di u grande Black Friday, chì Alza apparentemente pensa à lancià in e settimane à vene. In ogni casu, deve esse nutatu chì a degustazione d'oghje hè assai più interessante per i fan di Apple chì l'ultima.

Zatímco minulý týden byste originální Apple produkty v Black Friday nabídce Alzy hledali marně, nyní je tomu zcela jinak. Dostaly se do ní totiž Apple Watch Serie 5 in l'edizione Nike, specificamente in a versione 40mm cù un corpu grisgiu spaziu. Ci hè specificamente 25 di questi dispunibuli à un bellu prezzu 7490 corone - vale à dì cù un scontu di 36%. Questa hè certamente una offerta interessante, chì saria un peccatu di ùn prufittà micca. Di sicuru, ci sò sconti classici nantu à l'elettronica bianca, parlanti, televisioni, cumpunenti di l'urdinatore è assai altri gadgets. In quantu à a quantità di sconti, sò veramente monstruosi per certi prudutti è saria quasi un peccatu per ùn aduprà. U trenta percentu di caduta di prezzu (è più) ùn sò micca eccezzioni ancu sta volta.

Allora s'è vo avete voglia di shopping è à u stessu tempu site un fan di grandi sconti, approfittate definitivamente di l'offerta Alza fighjate. Hè sicuramente vale a pena. In ogni casu, cum'è sempre. Vulemu rimarcà una volta di più chì u magazzinu di Alza ùn hè per nulla illimitatu è una volta esauritu, ùn puderete più gode di e merchenzie à prezzi scontati.

U più lettu d'oghje

.