Chiudi annunziu

I novi non ufficiali anu ghjuntu in l'onda informace riguardu à a camera di u mudellu di punta di a prossima serie flagship Galaxy S21 (S30) - Galaxy S21 Ultra. Sicondu elli, invece di u sensor ISOCELL Bright HM1, u vinu riceverà un sensor ISOCELL HM3, chì duverà offre una sensibilità megliu à a luce. Sta volta, a camera ùn mancarà di un sensor ToF, l'assenza di quale deve esse compensata da l'autofocus laser.

Sicondu l'ultima filtrazione, u sensor ISOCELL HM3 hè una versione più chjuca mejorata di u sensor ISOCELL Bright HM1, chì deve offre 12% di sensibilità di luce megliu cù u listessu numaru di pixel. In pratica, questu deve esse traduttu in imaghjini un pocu più detallati è sparghje più veloce di notte. L'ultima fuga hà ancu cunfirmatu chì a camera principale avarà una risoluzione di 108 MPx (alcuni più vechji non ufficiali informace speculatu nantu à una risoluzione di 150 MPx).

Pò esse deludente per alcuni chì a nova camera di Ultra duverà manca un sensor ToF. Si deve esse rimpiazzatu da u focu laser, chì pò parenu cum'è una compensazione insufficiente, ma Samsung hà utilizatu a stessa suluzione in u flagship attuale. Galaxy Nota 20 Ultra, cusì ùn saria micca senza precedente.

Galaxy Sicondu e filtrazioni finu à avà, u S21 Ultra avarà un display cù una diagonale di 6,7-6,9 inch, supportu nativu per una freccia di rinfrescante di 120 Hz, un novu chip flagship da Qualcomm snapdragon & 875 è u novu chip Samsung Exynos 2100, finu à 16 GB di memoria operativa, supportu per a penna touch S Pen è carica rapida cù una putenza di 65 o 66 W è una batteria cù una capacità di 5000 mAh.

Cunsigliu Galaxy S21 deve esse lanciatu in ghjennaghju di l'annu prossimu. Sicondu l'ultima filtrazione, serà U 14 di ghjennaghju per esse precisu.

U più lettu d'oghje

.