Chiudi annunziu

Ùn hè tantu tempu, avemu infurmatu nantu à un interessante prototipu di travagliu di un smartphone rolling. U telefunu chì avemu scrittu annantu à u nostru articulu recente ùn hè micca vinutu da l'attellu di un fabricatore ben cunnisciutu, ma in u futuru pudemu assai prubabilmente vede i telefoni LG roll-up.

LG l'avia registratu sta settimana marca per a marca "LG Rollable". U sviluppu di u dispusitivu di a linea di produttu LG Rollable hè sottu à l'auspice di u prughjettu Explorer di a cumpagnia LG, sottu à l'ale chì u telefuninu LG Wing hè statu creatu, per esempiu. U smartphone rollable cù a designazione di travagliu di "Project B" hè credutu chì hè u sicondu smartphone chì esce da l'attellu di Project Explorer. À u listessu tempu, serà ancu u primu smartphone rollable per ghjunghje à u mercatu di massa - assumendu, sicuru, chì tuttu va cum'è duverebbe.

Galaxy Z Fold 2 hà fattu veramente bè, ma u smartphone rollable da Samsung hè sempre in e stelle:

LG pare chì vulete diventà un competitore ancu più forte per l'affari di smartphone. Pensa à lancià u so prossimu smartphone rollable in marzu di l'annu prossimu, quandu u giant sudcoreanu di solitu presenta a so nova linea di smartphones di produttu. Galaxy S. Ma sicondu i rapporti dispunibili, Samsung vole principià da a linea Galaxy S hè gradualmente spustamenti, è i flagships trà i so smartphones duveranu esse telefuni pieghevoli di a linea di prudutti Z in u futuru Galaxy S21 puderia cusì succorsu in ghjennaghju di l'annu prossimu. U smartphone roll-up pruduciutu da LG duveria offre una resistenza ligeramente più altu per via di a so custruzzione è ùn deve micca soffre di e malatie chì hà affruntatu, per esempiu. Galaxy Fold di prima generazione. L'absenza di una articulazione deve esse ancu un vantaghju.

U più lettu d'oghje

.