Chiudi annunziu

I pruduttori di solitu cercanu di risolve i prublemi cù a capacità di a bateria bassa in un modu relativamente unilaterale, soprattuttu aumentendu a capacità di e batterie inseme cù l'usu di e tecnulugia novi in ​​a so pruduzzione. Una nova invenzione di i scientifichi di l'Università Cinese di Hong Kong puderia aumentà u tempu trà e ricariche per i dispositi mobili cun un approcciu innovativu chì pò mantene i dispositi in carica constantemente mentre sò in i nostri sacchetti o intornu à i nostri polsi. L'idea, chì u persunale di l'università hà pigliatu in prestito da u disignu di orologi meccanichi classici, prumetti una piccula rivoluzione principarmenti in u campu di i dispositi purtati.

I movimenti classici di l'orologio utilizanu energia meccanica, generata per mezu di u muvimentu ordinariu di u portatore è poi cunvertita in energia elettrica, per alimentà i muvimenti sofisticati in l'orologio. Tuttavia, tali tecnulugia ùn hè micca adattatu per l'usu in i dispositi purtati. A so pruduzzione hè assai esigente è, per via di a so fragilità, ùn hè micca bè in u cuncettu di i dispositi intelligenti durable di u futuru. Cumandatu da u prufessore Wei-Hsin Liao, una squadra di l'università hà pruvatu à truvà un modu alternativu per generà energia in u listessu modu.

Liao eventualmente hà introduttu u mondu à un minuscule generatore chì usa apparecchi elettromagnetici per generà putere invece di meccanica. L'interu generatore si mette in una dimensione di circa cinque centimetri cubi è pò generà 1,74 milliwatt d'energia. Ancu s'ellu ùn hè micca abbastanza per alimentà cumplettamente l'orologi intelligenti è i braccialetti, pò, però, aumentà bè a vita di una sola carica di un picculu dispusitivu. Finu a ora, nimu di i grandi fabricatori ùn anu publicamente interessatu in u generatore, ma certamente seria una bella aghjunta, per esempiu in a nova generazione. Samsung Smart Watch.

U più lettu d'oghje

.