Chiudi annunziu

U più grande avvenimentu in l'ultimi anni hè quì. Ancu s'ellu pò sembrà chì l'elezzioni di i Stati Uniti, in quale l'incumbent Donald Trump è u vincitore di l'elezzioni Joe Biden s'affaccianu in una "categoria pesante", hè solu nantu à i Stati Uniti, ùn siate micca ingannati. A pulitica estera americana, a direzzione di u cummerciu internaziunale è a capacità di cuntene a pandemia di coronavirus volatile ponu affettà u restu di u mondu. E questu inevitabbilmente include u settore di a tecnulugia, chì hè stata in a vista di i pulitici per un bellu pezzu. In verità, Donald Trump hà fattu luce nantu à e pratiche cummerciale cinesi è hà inundatu assai e cumpagnie Huawei, induve ci era una restrizione à l'acquistu di cumpunenti americani è una prohibizione forzata di a cooperazione trà e corporazioni occidentali è orientali.

In ogni casu, deve esse nutatu chì, ancu s'ellu hè statu un prucessu per u focu per Huawei, chì a cumpagnia hà sopravvissutu cù successu, hà aiutatu à l'altri giganti di a tecnulugia in parechje manere. In particulare per Samsung, chì hà battutu per i clienti è l'utilizatori per un bellu pezzu cù u fabricatore cinese nantu à i mercati asiatichi è eventualmente europei è americani. Huawei hà cunquistatu a maiò parte di a ghjente precisamente cù u so rapportu prezzu / prestazione favurevule è l'innuvazione senza rivali, chì spessu superanu significativamente i standard precedenti stabiliti da altri fabricatori. Eranu e restrizioni americane chì aiutavanu à equilibrà a distribuzione nantu à u mercatu è permettenu à Samsung di novu à pusà in a sella di i principali giganti di smartphone. Tuttavia, a quistione resta cumu l'elezzioni in corso cambieranu tutta a situazione. In u casu di Donald Trump, a prossima direzzione seria abbastanza chjara, ma chì ne di u liberale Joe Biden? Era ellu chì parlava relativamente prudente nantu à a Cina è ùn era micca cusì duru cum'è u so avversariu.

Sicondu l'infurmazioni finu à avà, però, pare chì nunda ùn cambierà assai è u candidatu demucraticu mantene e restrizioni in piazza. A distribuzione attuale di u mercatu prubabilmente ùn cambierà micca assai, è ancu s'ellu Biden hà ripetutamente menzionatu chì li piacerebbe taglià un pezzu di a torta da u monopoliu di l'imprese tecnologiche, Samsung in particulare serà più prubabilmente esce da tutta a situazione senza danni. In questu modu, a bilancia ùn pencherà micca troppu, è ancu s'ellu ci si aspetterebbe un accostu più turbulente si Donald Trump vince è difende u mandatu, u candidatu demucraticu hè un pocu più prudente, più cuntruversu è s'appoghja più nantu à i meccanismi chì sò digià in muvimentu. di introduzzione di novi. In ogni casu, videremu cumu si sviluppa tutta a situazione, sia Trump sfidarà i risultati elettorali o micca.

U più lettu d'oghje

.