Chiudi annunziu

A cunsola di ghjocu PlayStation 5 hè stata presentata solu di pocu tempu, è i putenziali cumpratori sò avà cuminciatu à ottene risposte à una quantità di e so dumande. Per esempiu, certe incertezze ligati à l'almacenamiento di sta novità - serà à u mumentu di a liberazione di l'ultimu aghjuntu à a famiglia PlayStation senza a pussibilità di scambiu o espansione. Tuttavia, l'utilizatori sò cunsigliati per ùn cumprà micca un almacenamentu supplementu per avà - hè pussibule chì sta limitazione cambierà in una di e prossime aghjurnamenti di software.

A cunsola di ghjocu PlayStation 5 offre supportu per u almacenamentu internu è esternu. L'almacenamiento internu di Sony vanta una velocità veramente alta, cusì solu l'SSD M.2 ufficiale di Sony pò esse cunsideratu cum'è una suluzione. A causa di sta limitazione, Sony hà decisu di utilizà un software per chjude l'almacenamiento internu da qualsiasi aghjurnamenti, ma questu hè assai prubabilmente cambiatu in u futuru - solu bisognu di Sony per furnisce i pruduttori di terze parti cù i necessarii. informace e linee di cumpatibilità. Da u principiu, però, serà pussibule espansione l'almacenamiento di a PlayStation 5 cù l'aiutu di unità esterne USB. Tuttavia, ancu in questu casu, u spaziu di discu internu in a PlayStation servirà cum'è almacenamiento per i ghjochi stessi.

Sony ancu sta settimana nant'à u vostru bloggu hà cunfirmatu chì, per via di a situazione attuale, a vendita di l'ultima generazione di a so cunsola di ghjocu serà solu in linea. Dunque, in i ghjorni di u lanciu di vendita (12 è 19 di nuvembre), i clienti ùn truveranu micca novi PlayStations in i magazzini brick-and-mortar, ma solu in e-shops selezziunati. "State sicuru, stà in casa, è fate u vostru ordine in linea", Sony invita i so clienti. Quelli chì anu preordinatu a cunsola prima è anu sceltu di cogliela in a tenda puderanu fà cusì cum'è normale. L'utilizatori anu pigliatu u situ da una tempesta dopu à u lanciu di pre-ordini, è i rispittivu stocks sò stati venduti in quasi pocu tempu. Sony ùn hà micca specificatu quantu durà a restrizione à a vendita fisica, ma assai prubabilmente ùn finisce micca prima di dicembre.

U più lettu d'oghje

.