Chiudi annunziu

Sembra chì Samsung significheghja un duellu cù Applem veramente seriu è prubabilmente cambià una cosa chì hè spessu inculpata nantu à ellu. Stu prublema criticatu ùn hè nunda ma l'aghjurnamenti di u sistema. A cumpagnia californiana hè famosa per sustene i so prudutti per un tempu assai longu, ma Samsung hè u cuntrariu. In ogni casu, avà tuttu indica chì i tempi megliu brillanu, recentemente ti aghju anu infurmatu per esse telefoni di quasi cinque anni Galaxy S7 à Galaxy U S7 Edge hà ricevutu un aghjurnamentu di sicurità di u software, è avà hè ancu u turnu di a tableta Galaxy Tab S2.

Galaxy U Tab S2 hè statu introduttu in duie dimensioni - 9,7 inch è 8 inch u 2015 di lugliu di u 90, più di cinque anni da a so introduzione. Avà, a versione più grande di a tableta hè stata dimustrata una notificazione di l'aghjurnamentu di sicurezza marcata NRD818M.T4VVRS2020BTJK, questu hè l'ultimu patch di sicurezza da uttrovi XNUMX. Hè attualmente dispunibule per i clienti di Verizon in i Stati Uniti è in alcune parti di l'America di u Sud, ma altri mercati. sarà cumplettamente sicuru di seguità. In ogni casu, l'aghjurnamentu hè solu un patch di sicurezza è ùn cuntene micca altri cambiamenti di software o tali Galaxy A Tab S2 continuarà à eseguisce Androidu 7.0 cù a superstruttura Samsung Experience da l'attellu di a cumpagnia sudcoreana.

Allora Samsung ùn hà micca aghjurnatu u sistema stessu, ma u fattu chì hà mandatu almenu patches di sicurezza à tali vechji dispositi hè un signalu chjaru chì vole à purtà à e so prumesse nantu à a sicurità di u dispusitivu è ancu probabilmente caccià unu di i pussibuli ragiuni. perchè i clienti sceglienu iPhones d'Apple. Un'altra prova evidenti di questu hè annunziu di supportu di u sistema di trè anni e so linee di dispusitivu Galaxy S, Galaxy Nota, Galaxy tab S, Galaxy A, Galaxy Piega a Galaxy Z. Hè a sicurità è a durata di consegna di l'aghjurnamenti di u dispositivu impurtante per voi quandu sceglite una marca di u telefuninu? Condividi cun noi in i cumenti sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.