Chiudi annunziu

A filiale di Samsung Samsung Electro-Mechanics puderia vende a so attività wireless cum'è nuvembre, secondu l'ultimu rapportu da Corea di u Sud. Un totale di nove cumpagnie si dicenu chì anu manifestatu un interessu in a compra, ma avà solu dui sò dettu in u ghjocu.

U rapportu ùn cita micca cumpratori potenziali specifichi, ma l'offerente preferitu puderia esse revelatu à u publicu prima di a fine di u mese. Sicondu l'analisti di unu di i più grandi banche d'investimentu di Corea di u Sud, KB Securities, Samsung Electro-Mechanics dumanda più di 100 miliardi di won (circa 2 miliardi di corone) per a so divisione Wi-Fi.

Cum'è u rapportu nota, u cumpratore sceltu ùn solu acquistà a divisione Wi-Fi di a filiale Samsung, ma ancu più di 100 di i so impiegati attuali. Inoltre, a transazzione prubabilmente permetterà à i putenziali cumpratori di vende i moduli Wi-Fi à l'affari mobili di u giant tecnologicu sudcoreanu, chì puderia esse una prospettiva particularmente tentativa per elli.

I mutivi per chì Samsung Electro-Mechanics vole vende a divisione di cumunicazione wireless ùn sò micca sanu sanu chjaru, secondu u rapportu, ma puderianu esse ligati à u fattu chì a cumpagnia ùn hà micca pussutu annunzià un prufittu da a vendita di moduli Wi-Fi à a so cumpagnia sorella. Sia com'è, questu affari ùn conta solu per circa 10% di e vendite di a filiale, cusì una grande parte di questu ùn resta micca toccu dopu à "l'affare".

U più lettu d'oghje

.