Chiudi annunziu

Ancu prima di a liberazione di l'aghjurnamentu cù a superstruttura One UI 3.0, Samsung hà aghjurnatu l'applicazione Samsung Music. A nova aghjurnazione porta a capacità di aghjunghje images à l'album, cumpatibilità di u sistema Android 11 è correzioni di bug. Hè dispunibule avà tramindui in a tenda Galaxy Store, cusì Google Play.

L'aghjurnamentu aghjurna l'applicazione Samsung Music à a versione 16.2.23.14. E note di liberazione ufficiale menzionanu a capacità di aghjunghje l'imaghjini à l'album è i playlists, u supportu di u sistema Android 11 è One UI 3.0 estensioni d'utilizatori è correzioni di bug.

A nova funzione più interessante hè certamente a capacità di stabilisce l'imaghjini per album è playlists. L'utilizatore pò selezziunà una maghjina da l'app Galleria o camera è tagliate in un formatu quadratu se necessariu.

Quandu l'utilizatore stabilisce una certa canzone cum'è una suoneria, l'applicazione avà li offre l'opzione di sceglie u puntu di partenza di a suoneria. Inoltre, porta ancu una opzione induve l'utilizatore pò decide se a riproduzione pò esse iniziata da i dispositi esterni.

U giant tecnulugicu hà usatu per preinstallà Samsung Music in i so smartphones è tablette, ma questu ùn hè più u casu. Quelli chì volenu aduprà l'app ponu stallà da i magazzini Galaxy Store o Google Play. Hè un putente media player chì sustene MP3, WMA, AAC, FLAC è più furmati di musica. Classifica a musica per album, artista, cumpusitore, cartulare, generu è titulu. Include ancu una tabulazione Spotify induve l'utilizatore pò vede i migliori album è artisti.

U più lettu d'oghje

.