Chiudi annunziu

Dopu anni, Samsung hà sappiutu superà u so principale cuncurrente in a vendita di smartphone in u mercatu di i Stati Uniti Apple. Sicondu l'ultimu rapportu di Strategy Analytics, u giant tecnulugicu sudcoreanu "riclamava" 33,7% di u mercatu in u terzu trimestre di questu annu, mentre chì a parte di u giant tech di Cupertino era 30,2%.

A quota di mercatu di Samsung hà aumentatu da 6,7% annu à annu. L'ultima volta in u mercatu di i telefoni intelligenti americani più di trè anni fà, in u sicondu trimestre di u 2017.

Mentre chì una sucietà di a dimensione di Samsung pò certamente permette di ùn esse u numeru unu in ogni mercatu in u mondu, ogni vittoria in a corsa di smartphone di i Stati Uniti certamente conta. I Stati Uniti sò sempre u più grande mercatu per i dispositi mobili di punta in u mondu.

In ogni casu, sta vittoria probabilmente ùn durà micca longu, postu chì u rapportu descrive i tendenzi di u mercatu mobile di i Stati Uniti prima di a liberazione di a prossima generazione di iPhones. Per d 'altra banda, Samsung hà da esse in gradu di piglià cunsulazione in u fattu chì hè furnitu pro st'annu iPhone tanti cumpunenti chì pò, cù una certa esagerazione, cumpete cun ellu stessu.

Dopu ci hè u fattu chì a nova serie di punta di Samsung Galaxy S21 (S30) prubabilmente chjappà u mercatu prima di u solitu, cusì a cumpagnia pò esse in gradu di na Apple spinghja più di u solitu in u periodu post-Natali, scrive u situ web SamMobile.

U più lettu d'oghje

.