Chiudi annunziu

A cumpagnia taiwanese MediaTek hà furnitu à i pruduttori di smartphone maiò è minori cù una gamma di chipsets di fascia media è bassa cù supportu per e rete 5G dapoi qualchì tempu. Ricertamenti, però, hà cuminciatu à fucalizza nantu à e plataforme più putenti è si prepara ora à fà un altru passu in questa direzzione - per liberà un chipset fattu cù un prucessu 6nm, chì avarà una architettura simile à u primu chip 5nm Exynos 1080 di Samsung. hè statu informatu da un leaker cinese affidabile chì si chjamava Digital Chat Station.

Sicondu u leaker, u prossimu chipset MediaTek hà u numeru di mudellu MT689x (l'ultimu numeru ùn hè ancu cunnisciutu) è hà un chip gràficu Mali-G77. U leaker dichjara chì u chipset puntuarà più di 600 000 punti in u famosu benchmark AnTuTu, chì u metterebbe à fiancu à i chips di punta di Qualcomm Snapdragon 865 è Snapdragon 865+ in termini di prestazioni.

Solu per ricurdà - l'Exynos 1080, chì serà ufficialmente lanciatu u 12 di nuvembre è chì si rumoreghja da settimane, hà puntuatu quasi 694 000 punti in AnTuTu. I telefoni di a serie Vivo X60 duveranu esse custruiti prima.

U novu chip hè prubabilmente un aghjurnamentu di u chipset 7nm Dimensity 1000+ è destinatu principalmente à u mercatu cinese. Puderia alimentà i smartphones à un prezzu di circa 2 6 yuan (circa 700 XNUMX curone in cunversione). Ùn hè micca chjaru à questu tempu quandu puderia esse revelatu à u publicu.

U più lettu d'oghje

.