Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu per u so smart watch Galaxy Watch 3 per liberà una nova aghjurnazione chì migliurà una di e so funzioni più utili - a misurazione di u livellu di l'ossigenu in sangue (SPO2H). Porta ancu i megliurenze di solitu, cum'è una stabilità di u software aumentata è correzioni di bug (senza specificazione). L'utilizatori in Corea di u Sud sò i primi à ottene.

Nova aghjurnazione per l'ultimu smartwatch di Samsung Galaxy Watch 3 porta a versione di firmware R840XXU1BTK1 è hè attualmente dispunibule per l'utilizatori in Corea di u Sud. Cum'è sempre, duverebbe espansione gradualmente à altri paesi in i ghjorni o settimane à vene.

Sicondu e note di liberazione, l'aghjurnamentu migliurà a misurazione di l'ossigenu di sangue, chì hè una di e novità chjave Galaxy Watch 3. In l'era "covid" d'oghje, sta funzione hè ancu più pertinente, cusì ogni migliuramentu chì rende a misurazione più precisa hè certamente benvenuta.

U changelog menziona ancu l'aghjunzione di una guida vocale per a freccia di u core è a distanza cumulativa durante a corsa è l'attività "lap" sò registrate automaticamente. L'utilizatori ponu sente a guida di voce utilizendu cuffie wireless (per esempiu Galaxy Buds Live), chì sò cunnessi à l'orologio durante l'esercitu. Ricordemu chì, grazia à l'aghjurnamentu da a fine d'ottobre, ancu quelli di l'annu passatu anu a funzione utile di a guida di voce. Galaxy Watch 2.

U più lettu d'oghje

.