Chiudi annunziu

Circa un terzu androidi dispusitivi averà prublemi di cumpatibilità cù parechji siti l'annu dopu per via di cambiamenti fatti da l'autorità di sicurezza Let's Encrypt. Attualmente serve più di 192 milioni di siti web.

Google hà passatu anni à pruvà à ottene più siti web per aduttà u protocolu HTTPS, chì permette una trasmissione sicura informace quandu si move trà u navigatore è u situ web. Let' Encrypt hè una di e principali autorità mundiali chì emette questi certificati - hà digià emessu più di un miliardo di elli è attualmente serve circa 30% di tutti i domini Internet.

 

Quandu sta autorità hè stata stabilita in u 2015, hà intrutu in un partenariatu di certificatu incruciatu cù una altra autorità in u campu, IdenTrust. Questa cullaburazione finisce u 1 di settembre di l'annu prossimu è Let's Encrypt ùn hà micca intenzione di estenderla. Da l'11 di ghjennaghju di l'annu prossimu, a cumpagnia cesserà di emette automaticamente certificati incruciati, mentre chì i siti è i servizii puderanu cuntinuà à generà li finu à settembre.

U cambiamentu pruvucarà prublemi per e piattaforme più vechje chì ùn anu micca sempre fiducia in u certificatu Let's Encrypt ISRG Root X1, soprattuttu versioni. Androidper più vechji di 7.1.1. Hè stimatu chì 33,8% anu sempre aduprà una versione più vechja di questu androiddispusitivi, soprattuttu telefoni di bilanciu cumprati prima di dicembre 2016.

Tuttavia, ci hè una soluzione temporale per stu prublema in a forma di u navigatore Firefox. U so creatore, Mozilla, usa u so propiu magazzinu di certificati, chì include u certificatu root ISRG sopra citatu.

U più lettu d'oghje

.