Chiudi annunziu

Parechji fan di Xbox anu avutu u marti, u 10 di nuvembre, circundatu in i so calendari cù un grande cercolu grassu. Hè precisamente in questu ghjornu chì a vendita di a nova generazione di sti cunsole di ghjocu - in particulare i mudelli di Serie S è X - sò stati lanciati.  un avvenimentu simile incuragisce direttamente diverse forme di celebrazione, Alza hà preparatu un grande avvenimentu di u Festival di Gaming Online di deci ghjorni in cuuperazione cù Xbox, durante u quale pudete micca solu divertisce assai, ma ancu vince premii preziosi.

A causa di a pandemia di coronavirus, tuttu u Festival di Lusinghi Online si svolgerà in Internet in forma di live streams, chì sò previsti ogni ghjornu finu à u 19 di nuvembre da 18:00. U marti, u 10 di nuvembre, ci hè statu un livestream in relazione à a presentazione di gala di a nova Xbox, u marcuri u 10 di nuvembre serà in u spiritu di volare in Microsoft Flight Simulator, dopu ghjovi offre dinò l'odore di benzina in Forza Horizon. In i ghjorni dopu, ci saranu ancu hockey, battaglie di tank è u novu Assassin's Creed: Valhalla. I flussi correranu ogni ghjornu da 18:00 p.m. è includeranu, per esempiu, DJ Lucky Boy, Sterakdary o Microsoft marketer Olga Ivanová.

Dunque, sè vo vulete gode di i prossimi ghjorni cù un grande prugramma strettamente ligatu à u mondu di i ghjoculi è soprattuttu Xbox, ùn deve certamente mancate i flussi in diretta in u Festival di Gaming Online. Grazie à elli, vi assicuratevi di gode di una quantità enorme di divertimentu in casa vostra - vale à dì senza risicu di cuntrattà u coronavirus. È sicuramente vale a pena.

U più lettu d'oghje

.