Chiudi annunziu

U giant di chip di i Stati Uniti Qualcomm hà ricevutu una licenza da u guvernu americanu chì li permette di fà affari cù Huawei di novu. U situ web cinese 36Kr hè stata cun l'infurmazioni.

Qualcomm, cum'è l'altri cumpagnie, hà avutu à piantà di travaglià cù u giant di smartphone cinese dopu chì u Dipartimentu di Cummerciu di i Stati Uniti hà ristrettu e sanzioni contr'à ellu uni pochi mesi fà. In particulare, si trattava di novi misure per impedisce à Huawei di pudè usà intermediari per accede à e tecnulugia prudutte da cumpagnie americane.

 

Sicondu u rapportu di u situ web 36Kr, nantu à quale u servitore informa Android Cintrali, una di e cundizioni per Qualcomm per furnisce chips à Huawei era chì a cumpagnia di tecnulugia chinesa cede da a so divisione Honor, postu chì Qualcomm ùn hà micca attualmente a capacità di aghjunghje à a so cartera. Coincidenally, Huawei o vendita d'onore, o piuttostu a so divisione di smartphone, hè digià in discussioni cù u cunsorziu Chinese Digital China è a cità di Shenzhen.

Questa seria una bona nutizia per Huawei, postu chì ùn pò micca attualmente - attraversu a so filiale HiSilicon - fabricà i so propri chips Kirin. L'ultimu chip chì a cumpagnia hà pruduttu era u Kirin 9000, chì alimenta i telefoni di a nova serie principale di Mate 40 Ricordemu chì Qualcomm hà furnitu à u giant cinese chips per i smartphones di u budgetu in u passatu.

A licenza di u guvernu americanu chì permette a ripresa di a cooperazione cù Huawei duveria esse digià ricevutu da Samsung (più precisamente, a so divisione Samsung Display), Sony, Intel o AMD.

U più lettu d'oghje

.