Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu chì u so laboratoriu di microbiologia Eco-Life Lab hà ricevutu certificati da u prestigiosu istitutu tedescu di teste di prudutti TÜV Rheinland per scopre novi modi per pruvà l'attività microbiche in i dispositi elettronichi cum'è i telefoni intelligenti. In particulare, questi sò certificati ISO 846 è ISO 22196.

U certificatu ISO 846 hè statu attribuitu à u laboratoriu Eco-Life di Samsung per avè scupertu un modu per valutà l'attività microbiche nantu à e superfici plastiche, mentre chì u certificatu ISO 22196 hè statu attribuitu per u sviluppu di un metudu per a misurazione di l'attività antibacteriale in plastica è superfici non porose. A cumpagnia hà assuciatu diversi esperti prima di questu annu per truvà a causa di a crescita di u muffa, l'attività microbica dannosa è l'odori chì ponu esse truvati in i dispositi elettronichi cum'è smartphones o computer.

U laboratoriu hè statu stabilitu in u 2004 per u scopu di analizà e sustanzi nocivi è in ghjennaghju di questu annu hà cuminciatu à identificà i microorganismi. Dapoi u scoppiu di a pandemia di coronavirus, i cunsumatori sò diventati più preoccupati per l'igiene persunale è cercanu di prutegge si da batteri è virus dannosi. Samsung hà dettu chì questi certificati rinfurzà a so reputazione è a capacità di verificà rapidamente l'attività microbica in i so prudutti.

"Samsung hà guadagnatu a fiducia di u publicu cù prughjetti di laboratori recenti chì permettenu à a cumpagnia di analizà fatturi chì ponu causà prublemi di igiene è salute. A cumpagnia aumenterà i so sforzi per vene cù misure per risolve i prublemi chì ponu accade quandu usanu i so prudutti ", hà dettu u Capu di u Dipartimentu di u Centru Globale CS Jeon Kyung-bin.

U più lettu d'oghje

.