Chiudi annunziu

A tecnulugia di l'olugramma hè stata una di e più grandi fantasie di "geeks" è fan di a fantascienza per l'ultimi dui decennii. Tuttavia, grazia à l'avanzati tecnologichi in settori cum'è l'ottica, i display è l'intelligenza artificiale, puderia diventà relativamente prestu una parte di a nostra vita di ogni ghjornu. Dopu ottu anni di sviluppu è di teste di tecnulugia di visualizazione olografica, una squadra di circadori di l'Istitutu Avanzatu di Tecnulugia Samsung (SAIT) hè cunvinta chì una schermu olografica pò diventà un pruduttu in un futuru vicinu.

I ricercatori di Samsung anu publicatu recentemente un documentu nantu à i display video olografichi di pannelli sottili in a prestigiosa rivista scientifica Nature Communications. L'articulu discrive una nova tecnulugia sviluppata da a squadra SAIT chjamata S-BLU (unità di retroilluminazione di guida), chì pare chì risolve unu di i prublemi maiò chì impediscenu u sviluppu di e tecnulugia olografiche, chì sò anguli di vista stretti.

U S-BLU hè custituitu da una fonte di luce in forma di pannellu sottile chì Samsung chjama Unità di retroilluminazione coherente (C-BLU) è un deflettore di fasciu. U modulu C-BLU converte u fasciu incidente in un fasciu collimatu, mentre chì u deflector di fasciu hè capaci di dirige u fasciu incidente à l'angolo desideratu.

I display 3D sò stati cun noi per parechji anni. Sò capaci di trasmette un sensu di prufundità "dicendu" à l'ochju umanu chì vede l'uggetti tridimensionali. In realtà, però, sti schermi sò essenzialmente bidimensionali. L'imaghjini tridimensionali hè visualizatu nantu à una superficia 2D piatta, è l'effettu 3D hè ottenutu in a maiò parte di i casi usendu parallax binocular, vale à dì a diffarenza di l'angulu trà l'ochju di u visore è l'ochju drittu quandu si fucalizza nantu à un ughjettu.

A tecnulugia di Samsung hè fundamentalmente sfarente in quantu pò creà l'imaghjini tridimensionali di l'uggetti in u spaziu tridimensionale cù a luce. Questu hè di sicuru nunda di novu, postu chì a tecnulugia di l'ologramma hè stata sperimentata per decennii, ma l'avanzamentu di Samsung in a forma di a tecnulugia S-BLU puderia esse a chjave per portà veri ologrammi 3D à e masse. Sicondu a squadra SAIT, S-BLU pò espansione l'angolo di vista per l'ologrammi per una trentina di volte paragunatu à una visualizazione 4K di 10-inch cunvinziunali, chì hà un angolo di vista di 0.6 gradi.

E chì puderianu fà l'ologrammi per noi? Per esempiu, per vede piani virtuale o navigazione, fate telefonate, ma ancu sognu di ghjornu. Ciò chì hè sicuru, però, hè chì avemu da aspittà un pocu di più per sta tecnulugia per diventà una parte veramente cumuna di a nostra vita.

U più lettu d'oghje

.