Chiudi annunziu

Dopu chì Samsung hà cunfirmatu l'esistenza di u chip Exynos 1080 u mese scorsu è anu culpitu l'onda in u frattempu. informace circa alcune di e so specifiche è e so prestazioni, l'hà avà lanciatu ufficialmente. Hè u so primu chip fabbricatu cù u prucessu 5nm, si classa trà a classe media in termini di prestazioni, è farà u so debut à a fine di l'annu prossimu in un smartphone di marca Vivo.

L'Exynos 1080 hà avutu quattru nuclei di processori ARM Cortex-A78 putenti, unu di i quali corre à una freccia di 2,8 GHz è l'altri à 2,6 GHz, è quattru core Cortex-A55 ecunomichi cù una freccia di clock di 2 GHz. Sicondu Samsung, u rendimentu unicu core hè 50% più altu ch'è i prucessori di generazione precedente, mentre chì u rendiment multi-core duveria duppià.

L'operazioni grafiche sò gestite da a GPU Mali-G78 MP10, chì deve offre prestazioni simili à u chipset Exynos 990 utilizatu da u smartphone. Galaxy Nota 20 Ultra. U chip graficu supporta ancu schermi cù risoluzione FHD + è una freccia di rinfrescante di 144Hz o schermi cù risoluzione QHD + è una freccia di rinfrescante di 90Hz.

U chipset hà ancu una soluzione di risparmiu di energia chjamata Amigo, chì monitorizza a carica di energia è pò aumentà u risparmiu di energia finu à u 10% per quessa. U processatore di l'imaghjini supporta finu à 200 MPx (o 32 è 32 MPx à u stessu tempu) è a registrazione video in una risoluzione finu à 4K à 60 fps è HDR10+.

L'Unità di Processamentu Neurale (NPU) integrata pò ottene un rendimentu di 5,7 TOPS, secondu Samsung. U chipset supporta ancu a memoria LPDDR5 è l'almacenamiento UFS 3.1, è hà un modem 5G integratu chì sustene e rete sub-6 GHz (3,67 GB/s) è à onde millimetriche (mmWave; 5,1 GB/s). Ci hè ancu supportu per Wi-Fi 6 dual-band, Bluetooth 5.2 standard wireless è GPS.

L'Exynos 1080 apparirà in u primu dispositivu à principiu di l'annu prossimu. Tuttavia, sorprendentemente per alcuni, ùn serà micca un smartphone Samsung, ma un novu flagship micca specificatu da Vivo (non ufficiale informace da l'ultime settimane parlendu di a serie Vivo X60).

U più lettu d'oghje

.