Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à liberà una aghjurnazione cù l'interfaccia d'utilizatore One UI 2.5 à un altru telefuninu di gamma media populari Galaxy M31s (arrivatu a settimana passata à Galaxy M21). L'aghjurnamentu include l'ultime - vale à dì, u Novembre - patch di sicurità.

A nova aghjurnazione porta a versione di firmware M317FXXU2BTK1, hè menu di 750 MB è hè attualmente ricevutu da l'utilizatori. Galaxy M31 in India, Russia è Ucraina. Cum'è sempre, duverebbe espansione in altri paesi prestu.

L'aghjurnamentu di l'ultima versione di l'add-on in u mumentu (a versione 3.0 hè sempre in a fase beta) porta, frà altre cose, una appiecazione Samsung Keyboard mejorata (di novu ci hè supportu per dividisce u teclatu orizontale è una funzione di ricerca nantu à YouTube), supportu per i stickers Bitmoji nantu à a visualizazione sempre nantu, migliurà a camera (pussibilità di sceglie a durata di registrazione in modalità Single Take, etc.) o novi missaghji SOS.

L'aghjurnamentu include un aghjuntu chì porta l'esperienza d'utilizatore One UI à un livellu ancu più altu. Hè a suite Alt Z Life di funzioni di rinfurzà a privacy chì hà debuttatu prima nantu à i telefoni Galaxy A51 a Galaxy A71 è chì include trè funzioni - u primu hè Suggerimenti di cuntenutu, chì usa l'AI per ricunnosce è ricumandemu in modu intelligente e foto chì un utilizatore puderia vulerà mantene private, chì li permette di trasfurmà istantaneamente in una galeria privata. U sicondu hè Quick Switch, chì vi permette di cambià istantaneamente trà u modu "normale" è privatu. È a terza parte di u settore hè l'applicazione Secure Folder, chì hè utilizata per almacenà in modu sicuru u cuntenutu privatu (micca solu e foto, ma ancu video, schedarii, applicazioni è altri dati sensibili).

U più lettu d'oghje

.