Chiudi annunziu

Spotify hà guvernatu chjaramente u mondu di a musica streaming per un bellu pezzu, almenu in termini di abbonati. Spotify pò esse fieru di 130 milioni d'utilizatori chì paganu, ma s'ellu pigliamu in contu tutti l'utilizatori, di colpu pare chì YouTube Music ùn pò micca ritruvà. Di sicuru, hè aiutatu da a so inseparabilità da a piattaforma video più utilizata, ma opera sempre cù un miliardo di ascoltatori, chì puderanu diventà utilizatori paganti. YouTube Music ùn hè micca inattivu è prova di aghjunghje novi funzioni à e so applicazioni, induve di solitu "descrive" da i cuncurrenti più prufittuali. Ricertamenti, u serviziu di Google hà aghjustatu playlists persunalizati, avà aghjunghjendu novi opzioni per ricurdà a musica chì avete intesu in epoche diverse è integrazione cù e rete suciale populari.

A prima novità hè a nova playlist persunalizata "Year in Review". Offre un riassuntu di e vostre canzoni più ascoltate per un certu annu. A stessa funzione hè presente in Apple Musica, nè in Spotify, induve pudemu truvà sottu u nome I vostri migliori canzoni cù l'annu currispundente. Inseme à questu, i playlists più generale di e canzoni più ascoltate di l'annu duveranu ghjunghje à a fine di l'annu. A seconda nutizia hè diretta à l'utilizatori d'Instagram è Snapchat, chì seranu pruposti l'uppurtunità di sparte musica da u serviziu direttamente à i so "stori". Cù questu, Google entre in u territoriu chì hè statu duminatu da Spotify per un bellu pezzu. Ma hè certamente un bellu tentativu di ottene novi abbonati trà l'utilizatori di e rete soziale è "crack" a dominanza di u so arch-rival.

YouTube hè digià pruvatu e duie funzioni novi, cusì duveranu ghjunghje prestu. Cumu ti piace a nutizia ? Aduprate YouTube Music o unu di i so cuncurrenti? Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.