Chiudi annunziu

Attualmente simu afflitti da una quantità di prublemi diffirenti. Semu in u periodu di a pandemia glubale di a malatia COVID-19, simu turbati da u cambiamentu climaticu è facemu diversi prublemi suciali. Una di l'applicazioni di cumunicazione più usate in u mondu, Rakuten Viber, avà festeghja u so 10 anniversariu. Tuttavia, dedica stu ghjornu speciale à i più impurtanti, vale à dì i so utilizatori.

A campagna "Viber Heroes" si centra intornu à e storie di e persone chì anu utilizatu l'app per aiutà l'altri o sparghje a cuscenza nantu à prublemi impurtanti. Per esempiu, pò esse nantu à a pandemia di coronavirus COVID-19 o temi ligati à l'affari suciali o à a prutezzione ambientale.

Rakuten Viber
Fonte: Rakuten Viber

Una di e storie più belle hè a storia di i medichi è l'infermiera di u dipartimentu di neonatologia in Burgas, Bulgaria. A l'epica di u primu chjusu in a primavera di questu annu, i neonati chì avianu da stà in a unità di terapia intensiva sò stati separati da e so mamma. Un periodu impurtante à l'iniziu di a vita di sti zitelli, quandu i ligami impurtanti cù i so genitori sò furmati, hè statu cusì disturbatu. Ma i medichi è l'infermiera anu decisu d'aiutà, utilizendu l'app Viber è e videochiamate in-app per assicurà i genitori chì i so figlioli stanu bè.

In a Repubblica Ceca, u Ministeru di a Salute hà lanciatu una cumunità per informà u publicu in a prima onda di coronavirus, chjamata Inseme contr'à u coronavirus. Quì u publicu ampara regula è ufficiale informace riguardu à a pandemia è e restrizioni o u so pussibule rilassamentu. A cumunità hè sempre unu di i principali canali di cumunicazione di u Ministeru è attualmente conta quasi 60 000 membri.

"Credemu chì u successu di a nostra app in l'ultimi deci anni hè largamente dovutu à i nostri utilizatori in u mondu - e persone reali chì utilizanu l'app per cumunicà cù l'altri. Ci hè una vera storia daretu à ogni conversazione in Viber. Valoremu assai i nostri utilizatori è sò felici di esse una parte di a so vita di ogni ghjornu. Puderà aiutà e persone à sparte gioia, felicità è qualchì volta a tristezza, vale à dì i veri sentimenti, hè qualcosa chì rende u nostru travagliu significativu. È vulemu cuntinuà in questa strada ", hà dettu Anna Znamenskaya, Chief Growth Officer in Rakuten Viber.

Rakuten Viber
Fonte: Rakuten Viber

In u cursu di sta primavera, parechji eroi emersi in Viber-studienti, maestri, genitori, creendu cumunità è gruppi per aiutà à simplificà a cumunicazione di l'educazione à distanza. A piattaforma di i prufessori, chì hè un'associu prufessiunale di i prufessori chì si sò riuniti cù u scopu di migliurà e cundizioni di u travagliu di i prufessori è a qualità di l'insignamentu, hà lanciatu a so propria cumunità nantu à Viber, chì hà u scopu di sparte impurtanti informace in relazione cù l'educazione.

Viber hè ancu un canale di cumunicazione per parechje organizzazioni senza prufittu in u mondu. In l'applicazione, pudete amparà assai infurmazioni nantu à temi cum'è a prutezzione di l'ambiente o altre aree, diventate un membru di e so cumunità è aiutanu à fà u mondu un locu megliu per noi per campà. Per esempiu, unisci à a cumunità WWF - World Wildlife Fund chì si cuncentra in a salvezza di spezie animali in via di estinzione o à a cumunità chì hà per scopu di riduce u numeru di persone in u mondu chì campanu in a fame chjamata Combatte a fame in u mondu inseme. In a Repubblica Ceca, ci hè una cumunità per tutti quelli chì interessanu i diritti di l'animali chjamati Home4Pets.

U più lettu d'oghje

.