Chiudi annunziu

Un altru mese hè quì di novu, è Samsung mette una volta di più i so sforzi per assicurà a massima sicurezza è privacy per i so prupietari di smartphones attraversu l'aghjurnamenti di u software. L'aghjurnamentu di sicurezza di nuvembre di questu annu si sparghje gradualmente trà i telefoni intelligenti pertinenti da Samsung - sta volta era u turnu di Samsung. Galaxy Nota 9, o patroni di stu mudellu in Europe.

A nova versione di firmware citata hè marcata N960FXXU6FTK1, è hè destinata à Galaxy Nota marcata SM-N960F. À u mumentu di a scrittura di stu articulu, l'aghjurnamentu di u firmware era solu dispunibule in Germania finu à avà, ma certamenti duverebbe sparghje in altri paesi in Europa prestu. Samsung hà publicatu i dettagli di l'aghjurnamentu di u software di nuvembre di questu annu à principiu di u mese, circa una settimana prima di inizià a distribuzione à i so smartphones pieghevoli. Galaxy Z Fold 2. Sicondu Samsung, u patch di sicurità deve riparà un totale di cinque vulnerabili critichi in l'ambiente di u sistema operatore. Android, vinti nove minacce più serii è trentu una minacce di natura moderata. L'aghjurnamentu di u software di nuvembre offre ancu una correzione di bug per i processori Exynos 990.

Sembra chì a detta aghjurnazione di firmware ùn porta micca altre funziunalità nova è hè limitata à risolve i bug citati sopra. I pruprietarii di smartphone Samsung Galaxy L'utilizatori di Nota 9 ponu verificà a dispunibilità di l'aghjurnamentu mintuatu in i paràmetri di i so telefoni in a sezione di l'aghjurnamentu di u software.

U più lettu d'oghje

.