Chiudi annunziu

L'ambizioni elevate di Samsung in u campu di a casa intelligente ùn sò micca diminuite ancu quist'annu - questu hè pruvucatu da un novu rapportu da incoPat, secondu chì u giant tecnologicu sudcoreanu hè diventatu u sicondu più grande richiedente di patente (da micca esse cunfunditu cù u titularu di patente) in questu campu in u mondu questu annu.

Samsung duveria avè presentatu 909 applicazioni di patenti ligati à e tecnulugia di casa intelligente questu annu. Hè statu superatu solu da u fabricatore cinese di l'apparecchi di casa Haier, chì hà dumandatu l'appruvazioni di 1163 brevetti.

U terzu postu hè statu assicuratu da Gree cù 878 appiicazioni, u quartu postu hè statu pigliatu da Midea, chì hà sottumessu 812 applicazioni (tramindui di novu da a Cina), è un altru giant tecnologicu sudcoreanu, LG, hà arrotondatu i primi cinque cù 782 applicazioni. L'imprese Google è Apple è in altri Panasonic è Sony.

A piattaforma di casa intelligente di Samsung - SmartThings - hè cresciutu in pupularità recentemente in diversi mercati, cumprese l'Olanda, induve a cumpagnia hà recentemente lanciatu a campagna Welcome To The Easy Life. A partesi di l'annu dopu, i vitture Mercedes-Benz S-Class utilizanu a piattaforma, è Samsung l'hà ancu utilizatu per creà una campagna di marketing spooky Halloween.

Mentre l'ambizioni intelligenti di a casa di Samsung sò elevate, vale a pena ricurdà chì u giant hè u sicondu più grande candidatu di patente, micca u titularu (u numeru di brevetti ottenuti da e cumpagnie individuali ùn hè micca divulgatu in u rapportu). Ancu cusì, Samsung hà registratu u più altu numeru di applicazioni di patenti ligati à e tecnulugia di casa intelligente in l'ultimi quindici anni - un totale di 9447.

U più lettu d'oghje

.