Chiudi annunziu

Solu trè ghjorni dopu à Samsung nantu à a serie di telefoni Galaxy S20 hà liberatu un'altra serie di aghjurnamenti per a versione beta di l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.0, oghje libera un altru aghjuntu per questu. In più di e correzioni di bug di solitu, porta ancu una sorpresa in a forma di un patch di sicurezza di dicembre. À u listessu tempu, hè literalmente solu questione di tempu da quandu u giant tecnulugicu hà cuminciatu à lancià u patch di nuvembre per selezziunà i dispositi.

A nova aghjurnazione porta a versione di firmware G98xxXXU5ZTKA è hè attualmente dispunibule per l'utilizatori beta in u Regnu Unitu. Duverebbe espansione in altri paesi in i ghjorni à vene.

L'aghjurnamentu porta alcune correzioni di bug è miglioramenti, cumprese l'espansione di l'area di ricunniscenza per i gesti di navigazione, aumentendu a distanza trà u pannellu di u lettore di musica è l'icona di u pannellu di paràmetri rapidi, è l'utilizatori ponu avà ancu creà un GIF è un collage dopu selezziunate una foto o foto. Hè sorprendentemente include u patch di sicurezza di dicembre. Sorprendente perchè Samsung hà iniziatu solu à liberà u patch per u mese precedente circa 14 ghjorni fà. In ogni casu, ùn sò micca cunnisciuti dettagli nantu à u novu patch per u mumentu.

Sicondu l'ultime informazioni non ufficiali, a versione sharp di One UI 3.0 ghjunghjerà in Novembre, prima nantu à i mudelli di l'attuale serie di punta Samsung. Galaxy S20 à Galaxy Nota 20. Dopu à quessa, deve fà u so modu à i telefoni flexibuli Galaxy Piega a Galaxy Fold 2 è l'attuale gamma flagship di tablette Galaxy Tabulature Galaxy S7. In seguitu, i smartphones flagship di l'annu passatu, certi mudelli di a serie, anu da riceve ancu Galaxy È altri dispositi coperti da a prumessa di Samsung di trè anni di aghjurnamenti di u sistema.

U più lettu d'oghje

.