Chiudi annunziu

Malgradu a pandemia di coronavirus, l'affari di i telefoni intelligenti di Samsung hà fattu assai bè in u penultimu trimestre di l'annu. È micca solu in i Stati Uniti d'America, induve ellu ripigliò dopu più di trè anni Apple in u numeru unu pusizzioni, ma dinù in casa, induve hà ottinutu u più altu mercatu di a storia.

Sicondu un novu rapportu di Strategy Analytics, a quota di u mercatu di Samsung in Corea di u Sud era un record di 72,3% in u terzu trimestre (era 67,9% in u stessu periodu l'annu passatu). Chjenu i primi trè cù una distanza considerableu Apple (8,9%) è LG (9,6%). Per questi dui giganti, a quota di l'annu annu hè cascata sottu à 10%.

U colossu di a tecnulugia sudcoreana hè stata sopratuttu aiutata da i telefoni di a serie per ottene una quota di mercatu record Galaxy Ramintate vi 20 è smartphones flessibili Galaxy ZFlip 5G a Galaxy Piega à Z 2. In totale, hà furnitu 3,4 milioni di smartphones à u mercatu durante u periodu in quistione.

Tuttavia, l'analisti aspettanu chì a parte di Samsung cala ligeramente in l'ultimu trimestre cum'è a dumanda di novu iPhonech - l'iPhone 12 mini, l'iPhone 12, l'iPhone 12 Pro è l'iPhone 12 Pro Max - pare forte. Questu hè esattamente u mutivu perchè Samsung vole presentà è lancià una nova serie emblematica, secondu i rapporti non ufficiali in continua crescita. Galaxy S21 (S30) prima di u solitu. In particulare, deve esse lanciatu à u principiu o à a mità di ghjennaghju di l'annu dopu, è si dice chì ghjunghjerà à u mercatu in u stessu mese.

U più lettu d'oghje

.