Chiudi annunziu

Ci hè parechje manere chì un utilizatore pò trasfiriri schedari trà i dispositi mobile. Tecnulugie è servizii cum'è Bluetooth, NFC, Nearby Share, Samsung's Quick Share o, per i schedarii più chjuchi, ponu esse utilizati boni vechji email. A quistione hè s'ellu è cumu l'utilizatore si preoccupa di a sicurità di ciò chì hà ghjustu sparte. Samsung pare avè pensatu a listessa manera - hè travagliatu nantu à una nova app chjamata Private Share chì aduprà a tecnulugia di blockchain per u trasferimentu di fugliali sicuru. E criptovalute sò più spessu custruite nantu à questu oghje.

Private Share, cum'è u nome suggerisce, permetterà à l'utilizatori di sparte i fugliali in privatu. Hè u stessu cuncettu cum'è i missaghji chì spariscianu - u mittente hà da pudè stabilisce una data per i schedari, dopu chì saranu automaticamente sguassati da u dispusitivu di u destinatariu.

I destinatari ùn puderanu micca sparte di novu i fugliali - l'app ùn li permette micca di fà quessa. U listessu prubabilmente s'applicà à l'imaghjini, ma ùn ci hè nunda chì impedisce à nimu di piglià una screenshot cù un altru dispositivu.

L'app hà da travaglià in u listessu modu cum'è a funzione Quick Share di Samsung, chì sia u mittente è u destinatariu anu da avè. U mittente manda una dumanda di trasferimentu di dati, chì, dopu avè ricevutu da u destinatariu, crea un canale è principia u trasferimentu.

Hè abbastanza cuncepibile chì Samsung introduverà a nova applicazione cum'è una di e novi funzioni di a prossima serie di punta. Galaxy S21 (S30) cum'è hà fattu cù Quick Share è Music Share. L'app hà da esse destinatu à i "flagships" precedenti è ancu à i dispositi di gamma media. In ogni casu, hè chjaru chì serà solu utile per l'utilizatori di Samsung s'ellu hè dispunibule nantu à a più larga gamma di dispusitivi. Galaxy.

Comu sapete digià da a nostra nutizia precedente, a serie Galaxy U S21 deve esse presentatu in ghjennaghju di l'annu prossimu è andate in vendita u stessu mese.

U più lettu d'oghje

.