Chiudi annunziu

U risultatu di riferimentu di u presunte novu chipset emblematicu di MediaTek hè sbulicatu in l'aria, chì, secondu rapporti non ufficiali, hà una architettura simile à u chipset Samsung ufficialmente introduttu pochi ghjorni fà. Exynos 1080. In u benchmark Geekbench 4, u chip hà puntuatu più altu in a prova di un core chì u chipset Dimensity 1000+, chì hè suppostu esse un aghjurnamentu, ma era più lento in a prova multi-core.

Codenamed MT4 in Geekbench 6893, u chip hà puntuatu 4022 punti in a prova single-core è 10 punti in a prova multi-core. In a prima prova citata, era 982% più veloce di u chipset flagship attuale di MediaTek, u Dimensity 8+, ma in u sicondu, hè cascatu daretu à circa 1000%.

Sicondu a nova fuga, u chipset usa quattru nuclei di processore Cortex-A78, u principale di quale duverebbe correre à una freccia di 2,8 GHz (in a "finale", però, puderia esse finu à 3 GHz) è l'altri à 2,6 GHz. 55 GHz. I nuclei putenti sò cumplementati da nuclei ecunomichi Cortex-A2, chì sò clock à esattamente 77 GHz. L'operazione gràfica deve esse trattata da a GPU Mali-G9 MCXNUMX.

Sicondu l'infurmazioni micca ufficiali precedenti, u novu chip serà custruitu annantu à un prucessu di produzzione 6nm, averà una architettura simile à u chipset 5nm di Samsung per l'Exynos 1080 di gamma media presentata ufficialmente pochi ghjorni fà, è u so rendiment serà à u livellu di L'attuale chipset di punta di Qualcomm Snapdragon 865 è Snapdragon 865+.

U chip serà apparentemente destinatu principarmenti à u mercatu cinese è puderia alimentate smartphones à un prezzu di circa 2 yuan (circa 000 corone).

U più lettu d'oghje

.