Chiudi annunziu

Cù una nova settimana vene un'altra mellura in i servizii di Google. Questa volta hè Gmail, cumpresa a so app mobile per smartphones cù u sistema operatore Android. Google hà dettu qualchì tempu fà chì pensa à intruduce un paràmetru chì permetterà à l'utilizatori di decide cumu si usanu i so dati privati.

I pruprietarii di cunti Google anu avà l'opzione di decide se e so dati da i servizii di Gmail, Meet è Chat seranu utilizati per u scopu di trasfurmà funzioni intelligenti in i prudutti di software da Google. À u primu sguardu, pò sembrà una formulazione intimidatoria, ma a pratica hè relativamente simplice. Per e funzioni intelligenti, Google significa specificamente in u casu di Gmail, per esempiu, l'ordine automaticu di i missaghji di e-mail in e categurie Promozioni, Rete Suciali è Actualizazioni. Altre funzioni intelligenti includenu Smart Compose per creà missaghji di e-mail, carte riassuntu per compra, riservazione è seguimentu di bagaglii, o aghjunghje avvenimenti à Google Calendar basatu nantu à e dati ottenuti da i missaghji e-mail.

I titulari di Google Account in u mondu riceveranu gradualmente notificazioni, basate nantu à quale puderanu decide s'ellu volenu permette l'usu di dati per i scopi di funzioni intelligenti selezziunate, o s'ellu disattiveghjanu completamente l'usu di sta dati. In questu cuntestu, però, Google avvirtenu chì a negazione di l'accessu à i dati citati pò esse risultatu in u funziunamentu di i servizii in quistione. Rimarca ancu chì a negazione di l'accessu ùn hà micca effettu nantu à a capacità di utilizà servizii da Google. In questu cuntestu, Google aghjusta ancu chì l'autorizazione o a denegazione di l'accessu ùn affetterà micca l'annunzii affissati, postu chì i dati persunali di l'utilizatori ùn sò micca usati per questi scopi. U rollout di i cambiamenti duverà principià gradualmente in e prossime settimane.

U più lettu d'oghje

.