Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Avete un spiritu avventuroso è a vostra vita hè una grande corsa di adrenalina? Allora u vostru equipamentu ùn deve manca una camera d'azzione, nantu à quale pudete catturà e vostre avventure in a più alta qualità pussibule. Di solitu ùn sò micca assai boni - soprattuttu s'ellu si deve esse di bona qualità - ma grazia à u Black Friday à Alza, pudete avà uttene millaie di corone più prezzu. Allora chì hè nantu à u menu?

Un totale di trè camere d'azzione da l'attellu GoPro sò state incluse in a vendita "Black Friday" - vale à dì HERO7, HERO8 Black è Max. A GoPro HERO8 pò ancu esse acquistata sia in una edizione senza accessori sia in una edizione cù un supportu, batteria di ricambio, cinturione per a testa è carta di memoria. I sconti nantu à queste camere sò allora trà 10 è 17%, chì in altre parolle significa un risparmiu di prezzu di centinaie o millaie di corone.

In ogni casu, l'utilizatori chì cercanu l'accessori anu ancu truvà utile. Questu hè ancu assai scontatu, grazie à quale pudete imballà e vostre camere GoPro in casi di silicone o plastica, o cumprà un pacchettu d'accessori di Ski per attaccà e camere à i sci. È attenti, i sconti nantu à l'accessori sò ancu più generosi. specificamente finu à 55%. In ogni casu, cum'è a solitu cù u Black Friday, l'offerta hè limitata, cusì ùn deve micca esitatu à cumprà?

U più lettu d'oghje

.