Chiudi annunziu

telefono Galaxy Nota 5 mudelli di serie aa Galaxy U S6 hà persu u supportu ufficiale Samsung più di dui anni fà. Hanu ricevutu parechje aghjurnamenti durante u tempu chì sò stati supportati Androidè numerosi patch di sicurità. Ma avà pare chì u so supportu ufficiale ùn hè micca finitu cumplettamente, postu chì Samsung hà liberatu inaspettatamente una nova aghjurnazione di firmware per elli.

Actualizazione per Galaxy A Nota 5 porta a versione di firmware N920SKSS2DTH2 è l'utilizatori in Corea di u Sud anu cuminciatu à riceve prima. Intantu, i telefoni sò ancu aghjurnati cù e novi versioni di firmware G92xSKSS3ETJ1 è G928SKSS3DTJ3. Galaxy S6, Galaxy S6 bordu è Galaxy S6 Edge +. À questu puntu, u novu pacchettu di firmware deve esse rializatu in altri mercati, cumprese l'Europa è i paesi sudamericani.

Di sicuru, l'ultima aghjurnazione di firmware ùn cambia micca a versione Androidu. Galaxy Nota 5 è serie Galaxy S6 sò sempre "andà" à Androidnantu à 7.0 Nougat è da un puntu di vista di sicurità, travaglianu cù u nivellu di sicurità purtatu da l'ultima aghjurnazione di firmware in settembre 2018. E note di liberazione menzionanu l'aghjunzione di codice di stabilizazione di sicurità, ma u livellu di sicurità ferma senza cambià.

Ùn hè chjaru da u changelog perchè Samsung hà decisu di liberà una nova aghjurnazione di firmware per smartphones di più di cinque anni dopu più di dui anni. In ogni casu, hè pussibule ch'ellu hà scupertu una vulnerabilità chì affetta in particulare sti dispusitivi, è ùn hà micca bisognu di assai sforzu da a squadra di firmware per riparà.

U più lettu d'oghje

.