Chiudi annunziu

Huawei hà cunfirmatu ciò chì hè statu largamente speculatu in l'ultimi ghjorni - venderà a so divisione Honor, è micca solu a so parte di smartphone. U cumpratore hè un cunsorziu di partenarii è imprese finanziate da u guvernu cinese Shenzen Zhixin New Information Technology.

In una dichjarazione, Huawei hà dettu chì a decisione di vende Honor hè stata fatta da a supply chain di a divisione per "assicurà a so sopravvivenza" dopu a "pressione tremenda" è "una indisponibilità persistente di e caratteristiche tecniche necessarie per a nostra attività di smartphone".

Comu hè cunnisciutu, i prudutti d'Honor sò largamente dipendenti da e tecnulugia Huawei, cusì e sanzioni di i Stati Uniti anu affettatu praticamente ugualmente. Per esempiu, a serie V30 usa u stessu chipset Kirin 990 chì alimenta a serie Huawei P40. Sottu u novu pruprietariu, a divisione deve avè più flessibilità in u sviluppu di i so prudutti è esse capace di trattà cù i giganti di a tecnulugia cum'è Qualcomm o Google.

U novu pruprietariu di Honor, chì i so prudutti sò principarmenti destinati à i ghjovani è "valenti", è chì hè statu stabilitu cum'è una marca separata in 2013, serà u cunsorziu novu furmatu di cumpagnie è imprese finanziate da u guvernu cinese Shenzen Zhixin New Information Technology. U valore di a transazzione ùn hè statu divulgatu, ma i rapporti non ufficiali di l'ultimi ghjorni parlavanu di 100 billion yuan (circa 339 billion crows in cunversione). U giant di u telefuninu cinese hà aghjustatu chì ùn deterà micca alcuna participazione in a nova cumpagnia è ùn interferisce micca in ogni modu in a so gestione.

U più lettu d'oghje

.