Chiudi annunziu

Google, a cumpagnia daretu à u sistema operatore Android liberatu una versione stabile di l'ultime Androidu 11 per i so telefoni Pixel in settembre, è avà hè u turnu di l'altri pruduttori di telefuni, trà elli, sicuru, Samsung. Quellu digià per a liberazione Androidà 11 s cù a superstruttura One UI 3.0 travaglia dura, ma in u casu di mudelli Galaxy S10, Ramintate vi 10, ZFlip a Piega à Z 2, A cumpagnia hè avà affruntà prublemi seri, cusì u prugramma beta hè statu suspesu per questi telefoni.

 

A settimana passata, u giant tecnologicu sudcoreanu hà liberatu a prima versione beta Androidu 11 cù a superstruttura One UI 3.0 per i telefoni Galaxy Nota 10 è Note10+, è beta per tutta a serie duveranu apparsu ancu sta settimana Galaxy S10, Galaxy Z Flip 5G è Galaxy Fold 2, tuttu u prugramma beta per tutti i smartphones listati hè statu sospesu. Daretu à stu passu impopulare, ma necessariu, sò i prublemi in particulare cù a vita di a bateria è i crash di l'applicazioni, chì sò signalati da un gran numaru d'utilizatori di teste. Per un telefuninu flip Galaxy A cumpagnia sudcoreana hà liberatu a prima versione beta di Flip 5G Androidu 11 cù One UI 3.0 ghjustu ieri ma l'hà tiratu cumplettamente per via di i prublemi citati.

Quantu tempu ci vole à Samsung per risolve i prublemi hè una ipotesi di qualcunu, ma sta fastidiosa complicazione puderia significà chì Galaxy S10, Nota 10, Z Flip è Galaxy A versione finale di Fold 2 pò aspittà Androidu 11 è One UI 3.0 aspettate più tardi di ciò chì era previstu. L'attuale serie di punta di Samsung Galaxy U S20 duveria uttene l'ultimu sistema operatore da fine di questu annu.

U più lettu d'oghje

.