Chiudi annunziu

L'applicazione Google Pay hè cuminciatu à passà per un ridisegnu cumpletu. L'apparizione di l'applicazione hà cambiatu finu à avà in i Stati Uniti è in l'India, u restu di u mondu duverebbe seguità in un futuru vicinu. A grande aghjurnazione ùn porta micca solu un cambiamentu in l'apparenza è u logu di u serviziu, ma ancu una quantità di novi funzioni utili. Di novu, l'applicazione deve fucalizza nantu à e finanze persunale grazia à l'enfasi di e relazioni cù altre persone è cumpagnie.

Google Pay s'assumiglia avà à una app di chat in i paesi citati piuttostu cà un modu simplice di vari pagamenti. U novu disignu gira intornu à e conversazioni cù altre persone è cumpagnie. Raccoglie in forma di chats informace nantu à e transazzione passate è permette, per esempiu, di sparte facilmente e spese cù l'altri. In screenshots di mostra, Google mostra l'usu di a funzione, per esempiu, per sparte u pagamentu cù i so cumpagni di stanza. In tali casi, Google Pay farà tutti i calculi necessarii stessu.

In i Stati Uniti, l'applicazione offre una quantità di cuponi di scontu è benefici à i partenarii cummerciale. Ogni mese, l'utilizatore riceve una panoramica di e spese passate è cusì aumenta u cuntrollu di e so finanze. Facendu cusì, Google prumove un cambiamentu versu una spesa più sicura è più cuntrullabile. Unisce novi opzioni di sicurità di pagamentu cun questu. Aduprate e novi paràmetri detallati per persunalizà a spartera di l'infurmazioni à u vostru piace, cumpresa di disattivà a persunalizazione di l'applicazioni cumpletamente è mantenendu solu funzioni essenziali. In ogni casu, Google prumetti chì e dati raccolti ùn saranu micca venduti à un terzu è chì ùn serà micca utilizatu per creà publicità mirate. Ùn sapemu ancu quandu Google Pay ghjunghjerà in i nostri paesi in a so nova forma.

U più lettu d'oghje

.