Chiudi annunziu

Comu sapete, Samsung hè unu di i più grandi pruduttori di chip in u mondu. Ma hè principalmente per via di a so dominanza assoluta in u mercatu di memoria. Face ancu chips persunalizati per cumpagnie cum'è NVIDIA, Apple o Qualcomm, chì ùn anu micca e so propria linea di produzzione. È hè in questu spaziu chì vulia rinfurzà a so pusizioni in un futuru vicinu è almenu avvicinassi à u più grande fabricatore di chip di cuntrattu in u mondu, TSMC. Hà avutu à mette da parte 116 miliardi di dollari (circa 2,6 trilioni di corone) per questu.

Samsung hà recentemente investitu risorse considerablei per ritruvà cù TSMC in u campu di a fabricazione di chip di cuntrattu. In ogni casu, hè sempre luntanu da ellu - TSMC hà tenutu più di a mità di u mercatu l'annu passatu, mentre chì u giant tecnulugicu di Corea di u Sud hà avutu à risolve u 18 per centu.

 

In ogni casu, hà intenzione di cambià questu è hà decisu d'investisce 116 miliardi di dollari in l'affari di chip di a prossima generazione è, s'ellu ùn supera TSMC, allora almenu chjappà. Sicondu Bloomberg, Samsung pensa à inizià a produzzione di massa di chips basatu annantu à u prucessu 2022nm da u 3.

TSMC aspetta di pudè offre chips 3nm à i so clienti in a seconda mità di l'annu prossimu, quasi u listessu tempu chì Samsung. Tuttavia, tramindui volenu aduprà diverse tecnulugia per a so pruduzzione. Samsung duveria applicà à elli a tecnulugia longu sviluppata chjamata Gate-All-Around (GAA), chì, sicondu parechji osservatori, puderia rivoluzionarà l'industria. Questu hè perchè permette un flussu di corrente più precisu attraversu i canali, riduce u cunsumu d'energia è riduce l'area di u chip.

TSMC pare chì aderisce cù a tecnulugia FinFet pruvata. Hè previstu d'utilizà a tecnulugia GAA per pruduce chips 2024nm in 2, ma sicondu certi analisti puderia esse prima di a seconda mità di l'annu precedente.

U più lettu d'oghje

.