Chiudi annunziu

Smartphone Samsung robusti Galaxy Apparentemente, XCover 4 è XCover 4s utteneranu un successore direttu è ancu cù supportu 5G. Hè penetratu l'etere informace circa l'esistenza di un telefuninu misteriosu cù u numeru di mudellu SM-G501B, chì puderia esse un annunziatu. Galaxy X Cover 5.

Indipendentemente da quale nome u SM-G501B eventualmente ghjunghjerà à u mercatu sottu, a designazione di u mudellu suggerisce chì sustenerà e rete 5G. Quasi nunda ùn hè cunnisciutu di u telefunu à u mumentu, solu chì serà basatu in software Androidu 11 è chì hà puntuatu 5 punti (da un pussibule 471) in u benchmark HTML555TEST.

Apparentemente, u smartphone hè sempre in i primi stadi di u sviluppu, cusì assai pò cambià da u tempu chì ghjunghje in i magazzini. Hè praticamente sicuru, però, riceverà u gradu di prutezzione IP68 è u standard militare MIL-STD-810G cum'è i so predecessori. X Cover 4 a XCover 4s. Probabilmente serà liberatu in qualchì tempu l'annu prossimu.

Ricurdemu chì l'ultimu telefunu durable di Samsung era XCoverPro, liberatu à a fine di questu annu. Offre assai a diagonale più grande di a serie durable - 6,3 inch, risoluzione di display 1080 x 2340 px, chipset Exynos 9611, 4 GB di memoria operativa, 64 GB di memoria interna, camera doppia cù una risoluzione di 25 è 8 MPx è un batteria rimovibile cù una capacità di 4050 mAh è supportendu a carica rapida cù una putenza di 15 W.

U più lettu d'oghje

.